| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
| 冇驚冇險,又過一天~~(6) |
分類: 未分類 |
PE..ENG..聖經..ADDM..CHIN..PHY..
上早會o係課室到,唔知yy我個人好ou dou咁= =
都唔係聽ga..係到轉筆∼∼
PE:玩倒立,我之前學過咖..但個時唔夠膽∼∼今次老師話如果你做到就出黎..會早放∼∼
我同超哥真係出左去,D人都做唔到,我做到呀,個老師話我可以有70分。但唔係做得咁好...
之後佢教左好多野..我係咁做..好好玩..仲做得好正TIN∼∼
ENG:DICT呀,我自己都唔記得左>0<唔識呀..唔係好好∼∼
小息啦,俾人玩呀..係到玩我個筆袋..>_<..
聖經:睇卡通片,幾好睇,但唔鐘意寫野。
ADDM:教NEW野..我識識地啦=.=
CHIN: TEST..有D錯左,之後分組,德發個邊好好笑,笑死我..>V<..
PHY:死啦,唔記得本書係人地個到∼”∼好在阿SIR俾FACE姐..個TEST 8/14呀..好開心丫/\/\
放左學,o係課室到玩波子棋,同左mouse玩完..又同諾玩..佢一路玩,一路睇電腦。
我就一路玩,一路做李c琳ga功課∼”∼
玩完就做習作,5:30先做完∼∼
之後各自各走。
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  |
| 好悶的一天~~ |
分類: 未分類 |
今日返MISS LAM個教會~~
去到..死啦~~見到個死人李C琳,
仲聽D好悶GA野..個個人講緊野個時,我就係到睇聖經..哈哈
之後去左BO習..later到= =
BO完返屋企..打電話同阿鳳傾計..
好正!!最耐的一次LO..1個鐘頭38分鐘..仲耐過ALL MY FD~~
10點..上床= = |
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
| 返教會~~ |
分類: 未分類 |
唔知點解我一定會o係放假到好早起身,今日又係咁..成8:00就起左啦= =
冇食到早餐,去左電腦前,睇人地d日記。
係到呆坐..之後到左10點幾..我就睇電視,仲同左德發吹左一陣水/\/\"
下午啦,我就返教會,later啦~"~
係教會到聽下野咁啦...走個時見到好多熟人呀@@
真係有說不出的feeling= =
5點幾返到home~~好冇聊...唉~~~ |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|