| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
| 冇驚冇險,又過一天~~(2) |
分類: 未分類 |
CHEM..MATHS..ENG..ADDM..PA..CHIN
我今次又唔同琴日咁早GET UP..LATER左
我食左個燒賣,出左門口..o係中途見到詠欣∼∼
佢話佢早左返去..SO我同左佢一起返學啦,
學校門口前都要見到D熟人(炎姐同T∼B LAM)
GO到去,上緊4樓時見到洋∼∼
返到去啦∼∼我叫卓穎俾個2R我..哇!!好正呀
但有代價咖..就係要請佢食FISHBALL/.\
o係上堂前我俾左張MISS LAM相俾呀卓穎佢地睇,點知秋好俾左MISS LAM睇..唔緊啦..我本身想俾佢咖啦
CHEM:好似好DIFFICULT呀>”<唔識呀
MATHS:俾返D TEST我地,我得31/63咋
ENG:冇咩野..好悶
ADDM:又係俾返D TEST我地..我琴日個個做左上邊..LOSE左1题咋..我差一分就可以同文諾同分
PA:又係TEST∼”∼好鬼唔得呀..太DIFFICULT啦
中文:又要TEST..識識地..但又唔係好識
放學..冇咩野...又走人,哈哈
|
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
| 冇驚冇險,又過一天~~ |
分類: 未分類 |
PE..ENG..聖經..ADDM..中文..PHY
今日,我GET UP個時早左喎..自己都唔知,
之後7點10分出門口∼∼用返我發現左個條NEW路..
7點50分返到學枚。(以為會見到個幾個友仔TIN)
o係學枚門口見到超超,佢話俾我聽有咩功課要交..
我先知我一樣都未做過。想o係PE之前做完,唔夠時間∼”∼
o係週會到我隻手因為太熱,所以出左手汗,我係到玩阿鳳,睇下佢有咩反應∼∼
佢仲係到叫我印o係超超個身到TIN∼∼咁都得
PE:玩打羽毛球,我今個學期係第7次打左個波o係天台到咖啦..
ENG:冇咩野
聖經:睇左FILM..諗返之前GAFILM..有D想CRYT.T
ADDM:做做下去左屎手間,隻EYES好鬼HURT∼∼
中文:冇咩野
PHY:有D悶=0=
放學,俾個李詩琳係到訓話...之後唔理佢,走人 |
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
修理好個電視~~  |
分類: 未分類 |
琴日,阿媽話個電視hand左好耐
叫我賣左佢~~d $就係你咖啦...@@
但我叫佢唔好賣住..俾我研究下先啦。
今日早上,我就開黎睇下啦..
哇>"<好多野咖..我都好似do左3~4個字到...
之後開again..得左,修理好lo...哈哈~~好開心呀^v^
下午啦...我去左bo習,later左呀/.\。
好在個阿sir未黎姐~~
4點幾lo..返屋企~~ |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|