無驚無險 又過一天~呼

我才不會向你說加油之類的說話,
 
因為你已經行努力了。 Relax !
CBT02136
暱稱: WonEi
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-20
FROM RYAN CHAN(估唔到...
不斷被攻擊..
無言...
每到星期五...
每月文章
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 36
今日人氣: 1
累積人氣: 1658
2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


冇驚冇險,又過一天~~(2) 分類: 未分類

CHEM..MATHS..ENG..ADDM..PA..CHIN

我今次又唔同琴日咁早GET UP..LATER左

食左個燒賣,出左門口..o係中途見到詠欣∼∼

佢話佢早左返去..SO我同左佢一起返學啦,

學校門口前都要見到D熟人炎姐同T∼B LAM

GO到去,上緊4樓時見到洋∼∼

返到去啦∼∼我叫卓穎俾個2R我..哇!!好

但有代價咖..就係要請佢食FISHBALL/.\

o係上堂前我俾左張MISS LAM相俾呀卓穎佢地睇,點知秋好俾左MISS LAM睇..唔緊啦..我本身想俾佢咖啦

CHEM:好似好DIFFICULT呀>”<唔識呀

MATHS:俾返D TEST我地,我得31/63咋

ENG:冇咩野..好悶

ADDM:又係俾返D TEST我地..我琴日個個做左上邊..LOSE左1题咋..我差一分就可以同文諾同分

PA:又係TEST∼”∼好鬼唔得呀..太DIFFICULT啦

中文:又要TEST..識識地..但又唔係好識

放學..冇咩野...又走人,哈哈



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


冇驚冇險,又過一天~~ 分類: 未分類

PE..ENG..聖經..ADDM..中文..PHY

今日,我GET UP個時早左喎..自己都唔知,

之後7點10分出門口∼∼用返我發現左個條NEW路..

7點50分返到學枚。(以為會見到個幾個友仔TIN)

o係學枚門口見到超超,佢話俾我聽有咩功課要交..

我先知我一樣都未做過。想o係PE之前做完,唔夠時間∼”∼

o係週會到我隻手因為太熱,所以出左手汗,我係到玩阿鳳,睇下佢有咩反應∼∼

佢仲係到叫我印o係超超個身到TIN∼∼咁都得

PE:玩打羽毛球,我今個學期係第7次打左個波o係天台到咖啦..

ENG:冇咩野

聖經:睇左FILM..諗返之前GAFILM..有D想CRYT.T

ADDM:做做下去左屎手間,隻EYES好鬼HURT∼∼

中文:冇咩野

PHY:有D悶=0=

放學,俾個李詩琳係到訓話...之後唔理佢,走人



2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


修理好個電視~~ 開心 分類: 未分類

琴日,阿媽話個電視hand左好耐

叫我賣左佢~~d $就係你咖啦...@@

但我叫佢唔好賣住..俾我研究下先啦。

今日早上,我就開黎睇下啦..

哇>"<好多野咖..我都好似do左3~4個字到...

之後開again..得左,修理好lo...哈哈~~好開心呀^v^

下午啦...我去左bo習,later左呀/.\。

好在個阿sir未黎姐~~

4點幾lo..返屋企~~