無驚無險 又過一天~呼

我才不會向你說加油之類的說話,
 
因為你已經行努力了。 Relax !
CBT02136
暱稱: WonEi
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-12-20
FROM RYAN CHAN(估唔到...
不斷被攻擊..
無言...
每到星期五...
每月文章
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 1652
2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


好冇聊呀~~ 分類: 未分類

今日本來可以返教會咖MA~"~點知要返黎學校...

早上9:00A.M~11:30A.M要PO A-MATHS..返到HOME食野..睇左10幾個多啦A夢/\/\"(網上)

成1點9出門口~~

返到學校好悶..得見到成成~~個MISS冇啦啦叫我地去HELP手搬野..

之後緊係洗手啦...見到OTHER FD喎..哈哈好熱鬧>V<

出到黎有勁多女仔塞住條路= =算...

上到去...成3:30P.M先開始...略略啦..唔想打= =

到最後去左蝴蝶到彈琴~~返到黎諗住去學校拎車走人..見到阿沙喎..我同佢講車下佢啦..佢好似唔多有安全感~

係咁怕E樣怕個樣= =(可能佢係第一次)

返到去又係食野...唉~唔打啦..早D SLEEP..聽日仲要去PO習咖= =



2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


落大雨.. 分類: 未分類

今日本黎返去(踏車)時冇雨咖..但一到左pa堂...唉~阿沙話一落..就落<---佢個烏鴉口呀= =

返黎個時同左一個唔識GA..但又係讀陳瑞芝GA人玩賽車..之前E個人我見過佢..個時我拎住一大袋野..

結果LOSE左十米= =但今次唔同啦..哈哈~~幾正..一下子唔見左佢/\/\"

ENG..CHEM..PA..CHIN..MATHS..週會

ENG:D LISTENING TEST..唉~~算>"<

CHEM:講書...有DD悶...

PA:NOTHING

CHIN:又係聰聰讀..但真係.....唔識講

MATHS:做MATHS LO~"~<--好CHEAP話

週會:冇啦啦..DO D冇聊野= =D話劇好白木呀,一開如俾人叫左上去..好冇奈..其實拎D小小禮物姐。

放學..個阿SIR話唔駛留..好野/\/\~~正

之後走左去同我個FD踼波..哈哈,唔錯呀..我知我有3分/\/\"

返到HOME..食野..沖涼..SLEEP= =



2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


重開~~ 分類: 未分類

由於本人之前心情不佳..因此要向各位黎個ga人道歉~~對不起~

new ga一個月..要有new ga開始~~好啦..打番今日個d先/\/\"

MATHS..CHEM..CHIN..PHY..ENG..ADDM..

今早返黎時見到D朋友仔..係LRT到傾..哈哈(我真係好多野講)

返到去..唔知YY要同城城講岩D野先收SOUND= =(略述)

之後做番D習作..本來可以好快做完,因為得同未做..但又要CORR喎<---SHIT

MATHS:MISS LAM俾D野我地做..我一開波個MIN..做左5~7到啦。之後又用左20MIN做中文CORR~

CHEM:個阿SIR一黎到問我YY星期2冇去搵佢...佢咁問..係人都知啦= =兼實唔想去..個日去左玩>"<

CHIN:DICT..幾勁呀我..我第一次有FULL MARKS咋~~佢一俾SWEET我..我就食啦~~冇計,好肚餓>V<

PHY:聽書...好好好好悶呀。

ENG:個阿SIR係咁發脾4...我同名圴講"佢一定更年期,多擬..心煩..氣躁"

ADDM:以為要TEST..你知啦..我唔識咖MA= =好在佢話唔駛住姐...好野/\/\~

AFTHER SCHOOL..去TEST CHEM...我溫到5點半先TEST..做左唔知幾耐..覺得有一個鐘= =

最後結果都唔知點..個阿SIR走左先= =唉~~

返到去食野...做ADDM(得一题= =)~啣2超超SEND明日之后CD3俾我>--我有CD1同2

邊個想要叫我SEND啦OR係到留言~~