無驚無險 又過一天~呼

我才不會向你說加油之類的說話,
 
因為你已經行努力了。 Relax !
CBT02136
暱稱: WonEi
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-12-20
FROM RYAN CHAN(估唔到...
不斷被攻擊..
無言...
每到星期五...
每月文章
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 36
今日人氣: 1
累積人氣: 1651
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


今日我竟然要po test... 分類: 未分類

本黎我d maths test唔合格..仲差一分呀=0=

今次都算失敗啦~"~我d maths第一次唔合格..唉~~仲要差一分..好disporinted...

PA..MATHS..CHIN..PHY..ENGx2

PA:係咁同阿沙傾計..都幾好玩..同佢坐一定會好好玩...

MATHS:教返D ADDM野= =我都冇咩聽過..只有我有我做/\/\"

CHIN:要DIST..我唔記得左...得個4分..>_<...

PHY:個老師冇返..以為會放一口氣..點知...個CHEM老師黎左..仲叫我地溫CHEM。我真係要XYZ佢...

ENG:好悶..唉~~

放左學..又要PO測MATHS...但我又唔識個D题目= =



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


踏車踏左20公里~~你話死唔死 分類: 未分類

今日成6點幾GET UP左= =(我細佬返學..落到去話冇BRING水..要我拿俾佢~"~)

之後好冇聊咁玩下GBA GA GAME...玩左2個鐘,都成10點幾LO..

超悶呀..咁就呆坐..又冇D咩網可以俾我上去睇下D資訊喎,唉~

12點..落去BUY飯食..哈哈

上返黎,見到杰佬ON左MSN喎,我緊係問佢去唔去踏車啦..咁悶=0=

佢真係去喎,好野..唔駛咁悶LO

1點出門口..話係M記到等喎..我以為會早過佢TIN..點知俾佢快先一步>V<

去到..我地話出去元朗..我地係中途係咁傾計..但我有一個地方...個時下緊斜= =

點知太FAST=0=結果我一STOP車..

個車係咁"屎"...直到我用扁車個招佢先STOP-.-(都算係STOP左啦/\/\")

咁我地又去過啦..到左LO,點知要踏馬路= =(超怕怕)但都冇計..鬼叫多人咩

之後我地到左一間車店..去到緊係DO車咖啦/\/\~

我都DO左..E+個車好正~~返去LO..我話想去天水圍..>V<

之後返去時又要踏馬路..正一!@#$%^&*

到左天水圍啦又..我去左OK BUY野飲..哈哈~

飲完又要出返屯門...點知係屯門店...佢話隻腳抽X

我要HELP下佢~~D人以為係我DO傷佢..真係~~~

好啦..OK左..返屋企...



2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


今日超好玩,但... 分類: 未分類

今日有好正呀d活動,swimming~~

佢地話2:30 pm係屯門泳池到等喎。

我本來以為自己會later...點知我到左洋佢未出門口喎=0=

但最好笑ga野竟然係佢地冇同秋好講話幾點係e到等>v<

我地等左15min到,我地唔等啦..去左先lo~"~

去到我自己冇立刻出去游,我打左n咁多次俾洋..叫佢快d。

之後去左游啦...大約唔知幾耐到,洋黎左..

卓穎叫我地去buy波波玩<--真係好似當左我係阿4咁~"~

但算啦..我冇去buy..去左打電話俾秋好姐叫佢去buy,哈哈..係咪好9呀>~<

大約3點幾到...佢到左,但個d人講唔可以玩e d波..好魚呀=0=

咁又係冇野玩~"~so我地係個大池到游...超支力呀。

總之好冇聊咁游黎游去~~卓穎話叫我同洋教佢地游水喎~~

咁又去教啦..但唔知點教好,唔識教..佢地又唔識浮..

最後都好似教d教唔到d-.-仲係中途俾人打左幾野..(都唔hurt ga xd)

好啦..5點走人~~個個上左去,我都上lo,去沖返個涼..

正!!!好舒服~~我仲以為自己會later左..要佢地等...

點知我地等返佢轉頭,

出到去..芳姐話佢走先...

咁跟住我地5個(洋..我..穎..炎..好)去左屎中心食野~~

中途秋好又走左上我個車到...我係到bring佢= =

食kfc..好好味~~但好似唔夠分咁>"<..同....都話唔飽~~

之後行左一間..就話走啦~~

我去左開鎖個車~~之後仲要bring好姐返屋企..好鬼重呀佢..

我諗仲重過卓穎呀..呵呵

之後仲諗住會返去時會見到洋佢地tin..仲想同佢地together行返去佢地個邊..

但見唔到..唉~~返到home7點幾..哈哈好快