2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


年初3 驚訝 分類: 未分類

今日係赤口,比較容易鬧交

但係我唔覺喎

今日都冇咩好做,淨係朝頭早自己係屋企反電腦,睇電視

6點幾就出左尖沙咀,

有人生日,咪出左去lo,順手賣晒d獎券

實在太開心la

6疊咁就ko左la

唔打la.早抖



最新文章
拍拖唔等於談戀愛
又做問題LU
天才表演...
今日....
哈哈哈
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
謝軼同's xanga
羅君儀's blog
冼嘉澄's Xanga
嚴希嵐's blog
何卓殷's blog
林詠詩"s xanga
張麗婷's xanga
郭啟恆's xanga
陳可兒's blog
彭仲熙's xanga
黃綺雯's blog
馮詩欣's XANGA
楊貴懷's blog
鄒卓欣's xanga