-◆*看 看 小 傻 的 世 界♥♡
-_  只要你對我專一 我已很足夠=]*,,_-
-*!日期}}::2007 年 10 月 15 日  星期一   -*天氣xd::晴天


-愛上跑步=)

[15-10-07]

今日係一年一度既陸運會=),今日朝早就成5:30就起左身-x-..

為左壽司就咁早起身,訓得果3個鍾-v-..點知..

呀媽就超快手淨係用左30分鐘就整好2大盒壽司*0*..

[2大盒壽司恐龍都食死啦-3-..你地無可能話唔夠食-凸-]我果時係咁諗xd

-,-...6點就整好哂...呀凱約左7:30係美心等,7點出門口都得..有排..

-c-..就好kia咁神咁早打比mand...好正常咁無人聽電話...

之後到左6:45度電話終於有人聽A3A好野!!!

之後就係咁傾傾傾,就出門口搵呀凱xd

去到7點搭3,多的是時間慢慢等 .3.

等到佢,佢就話未食早餐*v*我叫佢唔好食m記,食我d壽司算xd

[因為唔想行咁遠-w-..加上又約左mand,ting同dada0.0]

就係天平度食xdddd點知咁岩呀凱就撞到呀草同呀彩-3-..

佢地於是就係咁煲野x3x我就係咁索,唔洗錢既2手煙@v@"

之後就叫埋ting落黎,到左8:15ting先打比mand=v=,,,,

之後,,,去到都唔見mand....點知-3-..

我地搞到佢遲到-3-...真係唔好意思;;mand tvt

今年咩都無參加好悶-,-

但係都唔算係白過xd,,因為放左學之後就同mand,ting去左梧桐河度跑步xd

睇到d人係陸運會跑步就對依種運動就有d興趣xd...

我係咁跑跑跑,,加加埋埋就跑左成6/7次度xd

-m-..我估我每次跑都有3百/4百米度掛-3-....唔知呢xd

之後就行路返屋企0.0...再跑樓梯..橕上19樓-v-..

跑到8樓就無哂力再跑xd....就慢慢咁行0-0...

呵XDDDD6分鍾都算快0.0?

我要試下5.5分XDD

-v-我要令到我個心肺功能加強強強強強強強強,,

依個禮拜要係咁跑xd,跑跑跑,我要跑跑*U*

加油你係得既*3*

 ;]刊登時間: ##posttime##  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



CHERRY219
暱稱: -________小傻*!]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
仍愛你/3\
-[__陳漢義__♥]-
唔再打日記=]
..好後悔..點解我會咁...
忘記..真的很難..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-*◆TiNg]]_XANGA
-S!u凱*!啲日記@@v
dada個xg =]