[15-10-07]
今日係一年一度既陸運會=),今日朝早就成5:30就起左身-x-..
為左壽司就咁早起身,訓得果3個鍾-v-..點知..
呀媽就超快手淨係用左30分鐘就整好2大盒壽司*0*..
[2大盒壽司恐龍都食死啦-3-..你地無可能話唔夠食-凸-]我果時係咁諗xd
-,-...6點就整好哂...呀凱約左7:30係美心等,7點出門口都得..有排..
-c-..就好kia咁神咁早打比mand...好正常咁無人聽電話...
之後到左6:45度電話終於有人聽A3A好野!!!
之後就係咁傾傾傾,就出門口搵呀凱xd
去到7點搭3,多的是時間慢慢等 .3.
等到佢,佢就話未食早餐*v*我叫佢唔好食m記,食我d壽司算xd
[因為唔想行咁遠-w-..加上又約左mand,ting同dada0.0]
就係天平度食xdddd點知咁岩呀凱就撞到呀草同呀彩-3-..
佢地於是就係咁煲野x3x我就係咁索,唔洗錢既2手煙@v@"
之後就叫埋ting落黎,到左8:15ting先打比mand=v=,,,,
之後,,,去到都唔見mand....點知-3-..
我地搞到佢遲到-3-...真係唔好意思;;mand tvt
今年咩都無參加好悶-,-
但係都唔算係白過xd,,因為放左學之後就同mand,ting去左梧桐河度跑步xd
睇到d人係陸運會跑步就對依種運動就有d興趣xd...
我係咁跑跑跑,,加加埋埋就跑左成6/7次度xd
-m-..我估我每次跑都有3百/4百米度掛-3-....唔知呢xd
之後就行路返屋企0.0...再跑樓梯..橕上19樓-v-..
跑到8樓就無哂力再跑xd....就慢慢咁行0-0...
呵XDDDD6分鍾都算快0.0?
我要試下5.5分XDD
-v-我要令到我個心肺功能加強強強強強強強強,,
依個禮拜要係咁跑xd,跑跑跑,我要跑跑*U*
加油你係得既*3*