-◆*看 看 小 傻 的 世 界♥♡
-_  只要你對我專一 我已很足夠=]*,,_-
-*!日期}}::2007 年 10 月 10 日  星期三   -*天氣xd::晴天


..唔知點解..上到3男睇到d野就覺得有d野好難信

...我上3男睇po..被我睇到d野..

我睇到d人係咁媾女媾仔.0."..

之後就諗返起之前佢地所講0既野..

就覺得...依家d男仔真係好難信得過..

唔知點解我依排..成日都覺得自己好無用..

又好失敗...唔知點解我當初會咁易信佢地...

雖然只係網戀但係..我之前都有放過感情落去..

我依家睇返好唔知點..個心情好難受..

當我想放真感情落去果時,就被我知道真相...

果刻好無奈又難受..好難可以扮到唔知咁去面對佢地..

諗返起之前佢都會主動add我,又係咁講爛gap-,-"

但係..依家呢?..講都唔講多句..都唔明點解我當初可以咁傻信佢地..

我自問都覺得自己最近灰左灰哂...成個人都好似唔知點..

個腦好似成日都諗埋d唔開心0既野咁-,-",

依句話真係無錯,[有好0既唔愛,偏偏就愛上個壞0既]=3="

...我諗返起就覺得你都好離譜下,有次我喊緊,點知..

佢係唔知,仲要我add佢佢先知;仲有個仲衰仲要拎我黎玩..

我都唔明點解我會識到佢地-,-"...

..我覺得每當我一返到屋企..我就唔同學校..

我係學校...好似係..比起依家好唔同...

可能全都是家人比我0既壓力掛

...點先會無咁灰?

點先可以對佢地無哂感覺?當我睇po果時我覺得..我好似仲未諗通..

我睇到佢地媾女果時就好唔知點...我都係鍾意曖昧0既關係多d-,-"

 ;]刊登時間: ##posttime##  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



CHERRY219
暱稱: -________小傻*!]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
仍愛你/3\
-[__陳漢義__♥]-
唔再打日記=]
..好後悔..點解我會咁...
忘記..真的很難..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-*◆TiNg]]_XANGA
-S!u凱*!啲日記@@v
dada個xg =]