-*!日期}}::2007 年 11 月 21 日 星期三 -*天氣xd::  |
|
睇相先-3- 
|
|
  

  




@_@係19號果日...
被人捉左電話-.-頂..
之後係miss ling果邊等..
@_@點知,撞到呀妹同飯飯,道係咁傾xp
傾左好耐xd,果日完全都唔似係陸運會
開心xd
20號-
整蛋糕@@,有相..
-.-個蛋糕得我同mand整..
佢地係咁化妝..
@[email protected],紅衫果個好靚xd
估下佢係邊個x],
@_@,,之後就去左見佢xd
@_@加多張..傑出場xd
21號..
仲未收到電話,,,-,-
24號邊個去滅罪?
江若琳 - 錯愛
曾話離別太等閒事 你想放手我竟仇視
無論明白我連累你 即使你曾是未介意
曾為你想過偉大一次 退出這愛情行開一次
到你真的變心 我卻心酸失意
我知你都太好人事 再多缺點也不歧視
其實容納過維護過 結局更壞我都應該滿意
無奈我心裡過份寵愛 沒法放低一時感慨
仍是每晚也在意 望你再示意 還是愛根本要自私
不敢相信 和你戀愛無默契 不經意被旁人代替
你話過肯犧牲 我便要一生一世 情感不想荒廢
即使失禮 容這三角情面世 仍願意不惜這一切
停留於 迴旋處 任由我 從此失勢
誰令投入再不投入 何又明日再等明日
全日尋覓你纏住你 繼續這樣會多唉聲嘆氣
無奈我心裡過份寵愛 沒法放低一時感慨
仍是每晚也在意 望你再示意 還是愛根本要自私
不敢相信 和你戀愛無默契 不經意被旁人代替
你話過肯犧牲 我便要一生一世 情感不想荒廢
即使失禮 容這三角情面世 仍願意不惜這一切
停留於 迴旋處 任由愛 全部超出估計
不敢相信 和你戀愛無下世 心早已改變全白費
我沒有講分手 切勿要功虧一簣 情感不想荒廢
即使失禮 容這三角情面世 難道要施展攻心計
停留於 迴旋處 任由愛 來生轉世
|
|
;]刊登時間: ##posttime## [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 272 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|