|
你知道嗎?_?我係第1次要編頸巾被人..
仲要唔死心果隻.我知我蠢,學極都唔識織..
織唔好由頭黎過,再織唔好再由頭黎過
我失敗過無數次,我真係好想放棄,,
但係一諗到你我就再織過,,但係..自從我見到你係咁被女圍我就覺得好心酸
我係呷緊醋,但係咁又點?
我話唔阻你受人媾就爆哂粗
我知我唔岩,但係..我睇住你被人媾我個心都好難受..
鬼叫我鍾意你咩..我真係好希望你可以收到我織果條頸巾
可惜..我覺得你到時一定唔會收..
真係好煩..
我之前sd一個sms你就會應一個,我一放學返到屋企,就一定會見到你搵我
但係依家呢?我sd 2個你先應一個,依家次次做主動曉人不再是你
變了我.. 我成日都係咁,,遇上愛情就變得軟弱
唉..唔知你同我仲有無機會見到..
定係我再次甩到你果時,你係拖住第2個女仔隻手?
我一諗到依度就好想喊...唉=[
之前岩岩散果時,放學自己一個行路返屋企果時諗到你
我就好自然流左幾滴眼淚,雖然果幾滴眼淚唔算得係什麼重要東西
但係我真係未試過會樣,我真係好想大喊,唔止係流幾滴眼淚,可惜我做唔到=[
大喊總比起幾滴幾滴好好多,有咩方法唔洗咁煩- -?
=============================================
~"~鈞[依家]
你唔開心又唔同我講,我又唔知你想點
我問你,你又唔肯講,你想點?
我真係好煩囉,你唔再好似以前咁
你唔理我, 淨係識得打機..
打機重要d?
我之前約你點知你當我講笑,我唔會同人咁易講笑囉!0!
我問你咩你咩都唔肯答,叫你聽日出,你又話爆糖=-=
算點先?爆糖真係咁重要?重要得過我?
你仲話愛我,唔可以無左我,真可笑x]
我搵你你又唔理我,我唔係無理過你,你記住係你唔理我
我同你之間既距離開始好遠,依家問你傾唔傾電話,你就話心情唔好
心情唔好就係大哂?, 我就係知你心情唔好先會同你傾電話
唉...我唔想講你就迫我講,我叫你講你又唔講
我又無迫你..真係唔知你想點..
你唔開心我都係想知咩事者,點解你連咁少野都唔肯同我講?
你成日都淨係識得講唔開心,心情唔好,
問你咩事,又話無事,你當我係咩?
唉... 我信你,你唔會唔理我,對我好
我先同佢講散,但係我依家好後悔..
我覺得佢比你對我還好,我依家後悔黎都無用
我之前問你禮拜6點就話,唔知
依家呢,一個十分肯定既答案,唔得,點解?就係為左爆糖
爆少糖次你都會死咩?又話自己介左,,你老吹?
人地同我普通朋友對我仲好過你...
無錯,人地可能會話我,佢幫你買520煙搞到炒蛋喎,
雖然係好感動,但係我需要既唔係依d,係你理我
520煙有幾巴閉?人地為左自己既愛人搞到被人打到爆肛
要入廠睇急症,但係我之前遇到個咸濕佬開cam,
我叫你幫我add佢扮係女仔開cam串佢,
但係你點答我呀?"我唔鍾意add陌生人"
咁你之前又add我?我叫你幫我add人串佢者,你都做唔到
如果萬一真係無喇喇遇到突發事件,我點算?
我自己一個人搞掂?大佬我只係一個女仔黎咋
我同個咸濕佬仲開埋cam添,仲被我串到乜咁;;
你呢?你果時做緊d咩?我真係好想問,,你可以為我做到d乜;>
con,哈囉喂,con水,一切都唔重要,只重要就係你理我
同埋唔好咁細膽囉,我最後比3日時間你=]
=======================================
世界上所有男的都是說謊高手?_?
我愛你比她更深=v=
你一直都知道我是真心愛你嗎?
|