-*!日期}}::2007 年 11 月 30 日 星期五 -*天氣xd::  |
|
什麼都沒了-* 
|
|
散了...
我做得岩唔岩?我自己都唔知...
我仲愛著你..?係我自己講散..
我又點敢話後悔..?
我真係唔知我依家可以點...後悔?有d喇..
我未試過咁..煩...
-_-岩岩講完就勁快後悔
唔通我真係...證明左我係無左你唔得?
小朋友真係小朋友;]
分手後一分鐘 便有後悔聲音?
分手不要太悲哀 - 關智斌
曲: lee sang jun/seo dong sung 詞:李峻一
她講分手的剎那 我雙手發冷
手中的杯傾瀉了 沒法再緊握
過了今晚 吃過這安慰晚餐
酸與苦都夾雜
再孤單也咬實牙關
很想講一聲抱歉
我很少抱妳很多抱怨
不可抑止的悔意 火災那樣漫延
散了都好
若妳找到某個他全程幸福
我也快樂到想哭
即使分手不要太悲哀
即使分手都故作慷慨
拎得起的相信也拋得開
單身也會精彩
分手都也應該
講不出的感覺藏心內
原諒我將頸鍊拋進了深海
妳送的真太多由塵埃覆蓋
當初相處已太久欠缺火花
無奈看著妳在最後別離偏偏很記掛
後悔嗎
即使分手不要太悲哀
即使分手都故作慷慨
拎得起的相信也拋得開
單身也會精彩
分手都也應該
講不出的感覺藏心內
原諒我將頸鍊拋進了深海
妳送的真太多由塵埃覆蓋
|
|
;]刊登時間: ##posttime## [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 272 | »
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|