-*!日期}}::2007 年 12 月 2 日 星期日 -*天氣xd::  |
|
忘記..真的很難.. 
|
|
...對不起..
雖然我同返你一齊,但係..我我真係忘記唔到佢..
佢係第2個令到我想介手既人..
我諗..我真係愛上左佢..
我唔知點..
我係咪要忘記佢?
佢依個人真係..值得我去咁做?...
拎得起都可以放得底?..得嗎?
我做到嗎?...
從未試過要愛到生生死死那麼多..
我一見到佢msn就好想add佢,好想叫佢..
同我傾,,再同佢出街,他抱著我好溫暖,,
無論天氣有幾凍,我著好少衫都覺得好溫暖
佢拖著我,我好有安全感,唔怕佢會被人搶走
我知我係好衰,但係可以點?
好舷就不懂珍惜 不好的偏偏愛,人就係咁..
衰人..但係當你愛一個人就唔會理咁多
愛一個唔值得愛既人真係好慘..
...我可以點做?
重複犯錯
歌手:古巨基 | 作曲:陳輝陽@好好笑
填詞:林夕 | 編曲:陳輝陽@好好笑
不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂
如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興
也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲
*突然之間很喜歡你恨我
我從未愛到 要生生死死那麼多
結束感情最悲壯結果
原來似 以掌心撲火
未算得到 偏得到你是哪位錯
難道你我以相戀失戀去切磋
會令情侶受苦已是愛
但我答應我永不要重複犯錯*
最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰
如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命
REPEAT*
回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我
相-﹏-


![P12-01-07_17.51[1] P12-01-07_17.51[1]](http://img1.photo.qooza.hk/userphoto/1/3/154313/116723/4880041363288a1d.jpg)
![P12-01-07_17.51[1]拷貝 P12-01-07_17.51[1]拷貝](http://img1.photo.qooza.hk/userphoto/1/3/154313/116723/48880119c9e4efab.jpg)
![P12-01-07_17.50[1] P12-01-07_17.50[1]](http://img1.photo.qooza.hk/userphoto/1/3/154313/116723/48800377aba11e0b.jpg)
![P12-01-07_17.50[1]拷貝 P12-01-07_17.50[1]拷貝](http://img1.photo.qooza.hk/userphoto/1/3/154313/116723/488800830b2045ba.jpg)
![P12-01-07_17.51[2] P12-01-07_17.51[2]](http://img1.photo.qooza.hk/userphoto/1/3/154313/116723/4880042c686c13b3.jpg)
![P12-01-07_17.51[2]拷貝 P12-01-07_17.51[2]拷貝](http://img1.photo.qooza.hk/userphoto/1/3/154313/116723/48880125f0b54404.jpg)
![P12-01-07_17.50[2] P12-01-07_17.50[2]](http://img1.photo.qooza.hk/userphoto/1/3/154313/116723/488003980803a7bb.jpg)



 型嗎?
|
|
;]刊登時間: ##posttime## [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 272 | »
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|