-◆*看 看 小 傻 的 世 界♥♡
-_  只要你對我專一 我已很足夠=]*,,_-
-*!日期}}::2007 年 12 月 2 日  星期日   -*天氣xd::晴天


忘記..真的很難..

...對不起..

雖然我同返你一齊,但係..我我真係忘記唔到佢..

佢係第2個令到我想介手既人..

我諗..我真係愛上左佢..

我唔知點..

我係咪要忘記佢?

佢依個人真係..值得我去咁做?...

拎得起都可以放得底?..得嗎?

我做到嗎?...

從未試過要愛到生生死死那麼多..

我一見到佢msn就好想add佢,好想叫佢..

同我傾,,再同佢出街,他抱著我好溫暖,,

無論天氣有幾凍,我著好少衫都覺得好溫暖

佢拖著我,我好有安全感,唔怕佢會被人搶走

我知我係好衰,但係可以點?

好舷就不懂珍惜 不好的偏偏愛,人就係咁..

衰人..但係當你愛一個人就唔會理咁多

愛一個唔值得愛既人真係好慘..

...我可以點做?

重複犯錯
歌手:古巨基 | 作曲:陳輝陽@好好笑
填詞:林夕 | 編曲:陳輝陽@好好笑
 不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂

如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興

也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲

*突然之間很喜歡你恨我
 我從未愛到 要生生死死那麼多
 結束感情最悲壯結果

 原來似 以掌心撲火

 未算得到 偏得到你是哪位錯
 難道你我以相戀失戀去切磋
 會令情侶受苦已是愛
 但我答應我永不要重複犯錯*

最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰

如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命

REPEAT*

回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我

相-﹏-

P12-01-07_17.51

P12-01-07_17.51拷貝

P12-01-07_17.51[1]

P12-01-07_17.51[1]拷貝

P12-01-07_17.50[1]

P12-01-07_17.50[1]拷貝

P12-01-07_17.51[2]

P12-01-07_17.51[2]拷貝

P12-01-07_17.50[2]

P12-01-07_17.50拷貝

P12-01-07_17.50

P12-01-07_17.50拷貝

 

m105830119拷貝型嗎?

 ;]刊登時間: ##posttime##  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



CHERRY219
暱稱: -________小傻*!]
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
仍愛你/3\
-[__陳漢義__♥]-
唔再打日記=]
..好後悔..點解我會咁...
忘記..真的很難..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-*◆TiNg]]_XANGA
-S!u凱*!啲日記@@v
dada個xg =]