| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 1 月 23 日 星期日  |
|
|
大結局了...其實是挺好看的.又喊又笑(有點茶是故鄉濃的感覺)
之後又再次回歸tvb與明珠...欲骨查~~~

晚上再看告白(又黎!)終於等到了..可是..再看就哭不出了.果然推理之類既戲只可以睇一次.
聽lasr flowers更有feel.
不過仍然覺得兇手a好慘..美月更是.
其實重看原因是西井幸人(心)←被盯上了,有危機!
看見山田啲fans因為西井似佢而嬲了..令人不禁笑出來.
如果佢地去多啲奏多吧就會習慣.3日唔埋2日啲人就話見到奏多/某某好似奏多..同樣我只能冷笑.
下巴.第一次睇個時已經留意到....
係blog/msn icon 真係唔洗旨意見到佢地靚既一面..但仍然堅持呢種係我對佢地既愛(?)

做咩望!?
仲有個樣係咩事!?
睇到立即笑.
好似啲大婆望住自己啲仔女咁...
========================================
生日的混蛋到哪裡去了!?
上了郵輪嗎!?
可不想像某人一樣哭出來.
不過佢既情況更糟.
不知道他的那個夢是否真實.
如果是真的話都唔太傷心,,不過如果唔係既話...
世界好細..不過要搵一個人唔容易.
後來會遇水險的人尋回了(撈起)
========================================
881工場、電話亭癲婆、癲婆、癲仔..令人大笑.
然後被問到係咪唔應該笑佢地....心知是,,但嘴角不斷上揚.身體是誠實的.
所以話遠距離先會覺得有趣,,如果係發生係身邊既人身上真係點都笑唔出.
但活聖的確笑得出...笑到腳軟.
========================================
最後發覺擺個首fantasy唔戴耳筒聽既話,,可以不如唔好聽.
|
刊登時間︰2011-01-23 04:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2011 年 1 月 16 日 星期日  |
|
|

新番IS看點在於千冬姐姐.估唔到同個班女仔既反應一樣..見到仍出場既時候都眼前一亮.
這類的姐姐很不錯~不過到第1集既後半-第2集..千冬既分數突然降至不合格,,無得解.
佢既衣著令我諗起紅kure-nai既彌生..翻看時發覺彌生既性格很好呀,,做女朋友/朋友/上司下屬都幾好.
彌生是右手邊黑衫個位...紅褸既係紅香大人(噴心)呢種又成熟又叻又照顧人既姐姐(照年紀應該叫姨姨)好吸引~原著佢已經生左個仔.

然後因為呢張圖去睇紅kure-nai ova .只看動畫的話就會發覺有好多唔識既角色..要先看一下漫畫先得.
截圖既話只截了一話..但唔係九鳳院的車.是真九郎的寶物.

前右的銀子(非阿銀女體)睇動畫時感覺麻麻..不過係OVA加唔少分.
可惜佢對真九郎既愛似乎沒有回應.但係股票市場的回報卻不錯..

佢地打開漏水既天花..睇見既係一大堆菌.諗起花輪同學屋企個塊地,,令人起雞皮...

然後係真九郎既廚櫃搵到H書等''寶物''..睇黎工口撲克很不錯~好似好多姐姐(口水)

房間雖然簡陋,,但好齊人呀(個屁)..感覺呢個火鍋派對很好.
2集OVA有9話..但完全唔見姐香大人(跪)不過原著既紅香大人好似唔夠動畫既型..動畫既紅香個樣好似個啲整過容既人咁.
如果我係一向睇開漫畫而睇動畫既話會嚇親..變哂樣咁濟.
OVA跟漫畫既劇情同畫風..所以同動畫有所不同.
發覺動畫係將幾話既野變做10幾集.
=========================================
Fractale為新番中最期待既一套..第一集幾好啦.

個個時代(22世紀)好多都係替身而唔係實體既''人''令我呢個場面令我諗起夏日大作戰

而主角既父母一樣都唔係實體..而且可以用意志令佢地消失
佢呀爸令我諗起怪誕城之夜既博士.

然後唔係女主角既人出場了
風之谷!?
之後睇睇下都覺得套野有點宮崎駿的感覺..

我心中既主角今集已經出場..中間個個妹.明明睇圖個時佢係橙色嫁!點解變左金色嫁!?
橙髮+雀斑既女仔幾可愛..
1月新番好像沒什麼吸引力...
惡魔奶爸果然係出第一集就已經被發現男古這一對..bb都唔可愛,,而且點解要唔著衫!?
如果著返衫會好好多..因為佢成日喊.之後就係佢出現既打決鬥場面同黑道個班人令人無法看下去..
小圓什麼的..睇劇透第2集內容好像ok..不過角色們的面型令人卻步.而且第一集就已經令我眼神死.....
gosick...已經好耐無睇過偵探動畫,,期待多一點驚喜. |
刊登時間︰2011-01-16 03:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|

2011 年 1 月 7 日 星期五  |
係街/車上要用不傷害耳朵的音量聽歌是沒可能的 分類: 來尋覓快樂 |
|
重點推介nutty..雖然唔明點解要改呢個名.
上邊段片成6分鐘幾,,但重點係3:00-4:00.主要睇佢點做老婆奴..盒朱古力會生仔係重點..點做嫁!?XDD
雖然係咁..但係另一套入邊佢同粉姐色野(名:淫笑)←抱歉,我是先看偽基介紹.做夫妻(大概係)最後佢將最後個隻牛換左幾粒糖返黎..有咁既老公真係...
而且佢係派對到見到片片(紅色箭豬)敏感腫都唔救人地,,顧住食朱古力.有夠衰了...有集海盜攞左佢對眼,,原來佢只係睇糖係清楚...其他係濛既..
所以我比較支持佢同個隻羊(lammy)一齊...正常少少既人同佢一齊都一定死.
精神分裂既lammy岩哂佢~必要時mr.pickels會幫下手搞定(殺)nutty.lammy既片段之前已經放過了,請移玉步.
lammy既對手truffles(豬)無法勝出比賽..所以只有背影,,無正式出場.啊,..加多個角色會死咩!?
我咁緊張並唔係因為豬有幾靚同可愛..(副話佢似肥橙)點都好啦..重點係同人時佢好正~~~是個正太.
見到佢同filppy(軍人)成cp既圖很美好~~比起超人(splendid)xfilppy好.而且s&f感覺似拍檔(by:副).
如果filppy同splendid做拍檔一定會比綠色錢兄弟萌.佢地呢對雙子好悶..有佢地既集數都不太願意看.
最後推官配BG一對 .
抱歉放視頻而唔係圖..截圖步驟比放視頻多.
本人對於別人放在BLOG的片段(歌曲之類)多數不看..除非電影預告,,呢樣亦係令我係YOUTUBE到狂睇既野.
要令人係分幾鐘入面想睇個套戲唔係容易既事.
==================================
人在野很好看哦~絕對值得一看,,因為如果咁唔好彩去到飛機失事去到野外,,都識點救存.(想起那個以為自己會坐郵輪遇水險而死既人)
最尾個句先正..大自然無話對我地特別好或者衰,,依靠既係知識和常識去解決問題,,同抱住可以回家既心.
當要面對如何可怕的大自然..先會發現原來 現實要面對既事會比較容易.
現實面對既事轉會有轉機..不過係大自然一衰左就會死.
哈..講完. |
刊登時間︰2011-01-07 02:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2011 年 1 月 1 日 星期六  |
|
|
|
海月姬11集竟然無飛過...已經最後一集了.明顯有第2季.
原來鐘意爆炸頭既女仔叫莎拉(好似,,轉個頭又唔記得佢叫咩名...)感覺佢同爆炸頭的那個邦巴可以GL(!)似乎上腦了.
有點白痴/無知的少女聽到關於火車的東西,,應該係''啊!利害呀!''之類...
當然情況可以極端得''好悶呀!不如我地去食野啦~''
不過問題係如果邦巴唔係爆炸頭...莎拉仲會唔會鐘意佢?
另外就係目白老師..神秘的感覺很好.
雖然有點悶..應該係話情節簡單先岩.不過還會期待第2季喔.
ed好好聽~果然係サンボマスター..佢地個首青春狂騷曲真的很棒! 忍不住推廣一下,,雖然聽過佢地既作品都唔多.
=================================
琴晚2010年12月31日....係最尾個幾秒,,當時班人係電視好開心咁倒數既時候,,我心入面係咁講唔好.因為又過左一年..人又要長大了.
所以頓時覺得倒數同生日一樣..其實無咩好開心,,甚至應該感到害怕.
時間唔可怕..可怕既係回望過去既自己點樣係寶貴既時間入面做無謂野.
原本打左好多野,,但最後都係刪左...
新年流流大家都鐘意報喜不報憂. |
刊登時間︰2011-01-01 01:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 12 月 31 日 星期五  |
|
|
挪威的森林..
故事係好.畫面都好靚.一大片草地好正..但好驚佢地行行跌左落去.仲有昏黃燈光/天然陽光射入屋個啲都好靚.
不過節奏好慢..搞到好眼訓.對上一次悶到訓既戲已經係數到達文西密碼.個次係唔明佢講咩,,今次係拖得好長.成日睇做左幾耐,,好似上緊堂咁.
仲有就係唔睇影評係唔明佢想講咩..研一(哈~好熟)同哂所有女角上床咁滯.仲有佢鐘意井澤..交換性伴侶什麼我諗起係女既同女做.佢就同井澤做XD
當中性既情節唔會講得咁隱悔..女角們講哂黎之後令松山研一難為情係笑點XDD
仲有松山研一同菊地凜子係邊到做..狂風中又做,,泥地中又做..場面令人笑左.
啲風吹到松山研一既頭皮表露無遺.
「我認為必須要做。」玲子既說話令人呆了.咁就要做嫁啦!?XDD
可能本書會好睇啲...村上春樹的書一本都無睇過.有機會啦....
IQ300揭過唔太吸引我.唔知下次會唔會將呢本書變成電影.
唔怪得咁多呀叔入去睇,,原來挪威的森林已經係23年前.....
ps:係戲院到噴既空氣清新劑..返到屋企都仲嗅到.不過幾香就係啦.
然後踏上尋找SIMPSONS之旅,,很累.
唔鐘意SIMPSONS就唔好買啦.好心就入多啲貨啦..結果行足咁多間都無.好似無試過為左搵野要行咁多地方..仲要一樣野都買唔到令人氣憤.
對腳已報銷了.
等睇戲既時候見到謝金燕...今日之前聽都未聽過.
返黎睇MV先覺得正..因為無字幕根本唔知佢唱咩.以為佢首嗶嗶嗶全部都係台灣話,,點知前半部份都係廣東話.我只聽到老母同最好(佢激動的唱)
原來佢係咩美腳小姐仲攞第一..等我睇個時仲話人地對腳好肌肉XDDDDD可能佢同我今日對腳一樣...報銷了.
企係隔離個位呀姐仲話人地有個30幾歲既仔.聽完立即笑XDDD
原來人地係30幾歲同生左個仔..
================================
食飯既時候..無故想起那天的事,,令人沉默左.
個時我究竟做左啲咩!?
內疚得可以...
點解要做呢件事既原因已經唔太記得..但過程既截圖一直都停留腦海..包括你的眼淚與話句.

很過份喔...感覺自己就好似本鄉奏多.
成件事足以拍一套戲.
不過唔做都做左..以後你有你既生活,,我有我既忙碌.不過你的幻像偶爾也會出現...
================================
到依家未可以肯定呢個版本係邊個唱. |
刊登時間︰2010-12-31 02:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 34 | » |