| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
|
|

今晚食煎海星扒!!(小招老師:海星煮熟左就食得嫁啦!)星星由上集見到小珊同小白臉錫就變左海星.
一開場就食海星,,入口一陣塑膠味.

stella拉住拍招去教堂到煮海星俾修女食.但係修女要去搵聖母瑪莉亞...啊..小朋友真天真!
原來修女成日帶曲奇去搵瑪莉亞~~~
咁既樣既stella幾可愛,,加分.
薯仔海星因為失戀講左修女其實係鐘意瑪莉亞之後,,stella就變成..
係戀愛既奇蹟!! ←(simpsons?)
「即使係一點希望都無,,喜歡既感覺依然唔會消失.」stella講出呢句點解會有啲感動?!
小招成為第1個受害者,,陰公.
星星同stella成為失戀二人組..然後聯同鐵人兄弟做左大姐頭既手下.
stella同瑪莉亞挑機.終於見到認真既瑪莉亞,,比起平日毒舌吸引好多!仲閃得好快,,剪羊毛同殺人都係極速之星.
幾時先講俾修女同瑪莉亞既過去?!

今集終於講瑪莉亞將修女個頭剪到咁既樣,,但忘記左叫咩名.其實修女呢個樣令我諗起脫髮阿銀.
最後stella同瑪莉亞都係做了朋友.張圖好有後母feel.
之後部份講星星的過去.有佢既真面目,,實情只有背影(朱自清)

小白臉話星星既真身係個面具,,我真係笑左XDD係個會扮可愛會具哄人中計然後食人既可怕星星面具.小白臉開始痴線XDD

咁樣既星星幾型仔~~ 都係戴返面具好XDD

以前戴月亮面既星星,,其實我係諗起香蕉朱古力.

從前既2-3頭髮較短,,都係長髮好睇啲.2-3既單純成日都係講感動人既說話.星星其實係一等星,,聽了會哭喔~
最後黎一個嗅魚乾的村長.
|
刊登時間︰2010-06-01 12:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 5 月 28 日 星期五  |
|
|
再一次一啖砂糖一啖屎.幾好玩呀..
之後夢到啲人俾我屌一屌就變左喪屍,,我打從心底的慌.我唯有扮喪,,要學佢地張開口又抽筋咁款..我心中:扮夠未呀!?好攰呀!然後有啲女仔係到嘔(完)
幸好係花師奶的陪伴下等待..幸好唔係等左好耐.
================================
四疊半神話大系,,講真佢做左咁耐..我個個禮拜都唔記得佢會做,,只係記得其他個4套.
今次''我''終於都有個玫瑰色既學園生活.
有3個女仔圍住佢..但佢竟然同城崎一樣鐘意假人公仔.
今集羽貫做女主角!!後段好色哦~~~我鐘意酒後既羽貫.強尼(JJ)唔可以衝出去,,都係搵性感寫真幫幫手啦.
城崎會唔會乘人之危呢!?最少都有一次啦!
羽貫鐘意師傅我好失望.點解同卡娜一樣鐘意大叔!?
酒女果然係比較容易吸引我~但實情係因為艾花既粵語配音好聽..卡娜係因為把頭髮.

今集終於諗到小津X''我''有咩咁好睇.嗯...以玩弄黎講呢對不錯.
''我''聽到小津拍拖之後好驚咁(諗多左) |
刊登時間︰2010-05-28 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 5 月 24 日 星期一  |
|
|

今集比較多同x(我估唔到呢個字係咩= = )繼小白臉的新花名.
都係叫返小白臉啦.高井同島崎突然來到~為左繼續自己既大話,,小白臉要修女等人著西裝扮員工.
但係金錢係荒川人黎講等同廢物.瑪莉亞好恐怖,,公然踏住小白臉..
修女果然會對住高井拔槍!

3人中只有小白最似員工..結果島崎小姐對佢有好感了.
動畫既她靚女左.啊~我期待島崎女間諜!
呢幕令我諗到家長日.他們的孩子一定不會被人欺負.


小白臉同高井的同居生活..gay味濃郁.
小白臉同小珊終於錫左.
今集2個人都加分!1)小珊既職位永遠都係小白臉既女朋友2)接吻是情人之間的打招呼.
愛情黎講小珊已經係大學生級數.小招白痴得可以XD你會大肚喔~
所謂有人歡喜有人愁,,經典海星今集終於出場!!! 等亞馬遜女戰士執起你呢隻海星啦!
修女一直都保護住小珊,,真是個好爸爸~只有修女搖曲奇既聲音先可以令引小珊出黎. |
刊登時間︰2010-05-24 04:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
|
|
呼!十八歲第一件做既事係流鼻水.
真係好野!食生日蛋糕係近乎無味.
立即仆去睇醫生..唔係講笑.話說上一個醫生好大牌,,成日遲到一小時先返黎診所.今次呢個醫生同護士講野細聲到爆.已經病到痴呆,,根本聽唔到佢地講咩.
十世未發過燒,,今日終於歸來.
============================
睇不良仔.仍然覺得本鄉奏多係個乖學生,,即使佢成日做壞學生.
但係到佢叫老師繼續上堂既時候,,終於有衰人既感覺.
佢個樣十分討打.但佢係劇中好打得,,我嚇親.還記得炸彈人佢俾人搖到頭都掉了XDD
============================
再看豆豆放大假,,第一次睇個時只係得一人個位笑左.但今次再睇,,笑死XDD
果然係睇豆豆就會笑..仲有豆豆呢個譯名好屌XD
女主角笑的時候很美. |
刊登時間︰2010-05-20 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 5 月 19 日 星期三  |
|
|
差唔多年年生日都落大雨..明明前幾個日就算熱都唔會太辛苦,,但今日就悶熱到爆..唔係好想接受.
今日一出去就果真下雨了= =唉..但好彩返屋企到先落勁大雨.
有好多估唔到既人講生日快樂.
十七歲那日不要臉,,呢句仍然可以用~數字任意代入.
什麼十八歲實情同之前6年黎既生日無咩分別.早係12歲就要我地俾成人價..
前幾日無啦啦諗起一氏...仍然覺得佢可愛.
然後仲有p子..瀨口xxxx既圖真係正!突然諗隊長(非莉波之子)同p子有無可能..因為村長只係鐘意肛門球.
噢..然後發覺我總係鐘意啲相對普通既人.
最後..神木隆之介都係今日生日~唔知點解感覺有點開心,,可能係人地啲fans中無咩邊個可以同我一樣.(打) |
刊登時間︰2010-05-19 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | » |