CHING131211
暱稱: 問
國家: 香港
 
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-07-25
2013-06-30
2013-06-26
2013-06-01
2013-03-17
文章分類
全部 (170)
ChocOlATe holiDaY (1)
StraWbeRry LOllioP DAy (1)
VaniLla iCe cREam SchOol (12)
任意 (4)
如果感覺有顏色 (15)
字句 (1)
我的健康 (66)
來尋覓快樂 (67)
夏日札札跳 (3)
2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


小孩子就是猜不透                                                    分類: 來尋覓快樂

話說星期日報紙見到個段新聞..感覺好正.但因為有人死左,,其實係唔應該咁講嫁...

其實好想知道個2個男仔當時究竟諗緊咩..如果撇除精神病,,有咩原因要咁做.

======================================

係發生命案既同時(?)接近同齡既一班細路令我發笑.

頑皮小尼哥好正,,如果父母的戲份減少會更好.

 有錢仔好靚仔~

 

所謂既行路返學..

神樂:你既下體唔好貼咁實,,好難頂呀!

 懵懵下既好搞笑XD

成班圍埋講野真係好小朋友..

路過的學長不錯XD大既總係會玩細既

=======================================

十世之後先講ALISON LOHMAN..

毒自美麗既佢吸引了我的眼球,,可能係頭髮既問題

種計依然正.

佢最後一句再見爸爸令人心中流淚..那時候真的是美好時光

刊登時間︰2010-07-26 01:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天


鬼混時發生血光之災唔係奇事                                                    分類: 任意

終於幽會了~(驚人的開場白)

一開門見到有個村姑企左係到個籃好正,,但記得路邊花兒不可採呀~

風雨交加就會令人幾隻手一齊黎~(大猩猩:呢啲就叫色魔啦) 

全屋都鬼混過.但腳疊腳居然感覺更gay.

玩弄萌點XDDD時發生血光之災..

點解可以咁利嫁!?可以隔山打牛(實情嘴唇都破了)咁將牙肉插傷..

如果係男女朋友玩到流血..女方一定會喊加發脾氣.真無癮...

欣賞新聞時真係好同居.仍然記得GIVE ME FIVE XDDD

最後著衫既時候..

人生得一假髮死而爆菊

==============================

 某天聽神啊救救我吧諗起廢柴大叔

其中一句:地球上怎麼會沒有人看上我..想起金星人小珊

==============================

 

刊登時間︰2010-07-21 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2010 年 7 月 20 日  星期二   晴天


見到鐘意既人樣衰既一面,但都唔減分先算真愛(?)                                                    分類: 來尋覓快樂

瑪雅今集出場率較低.主要係講文明有幾受女人歡迎.

佢由細到大都有女人向佢投懷送抱(胸!)令人嫉妒!

 

都係注意川島老師~~

被讚髮型立即跪低,,加分!雖然有啲搞笑.

仲鐘意左文明,,感覺有啲假..但髮型被讚而開心應該係真既.

 

文明用電話影如果佢同川島老師一齊十二年後會點,,忍唔住大笑.

相信老師搞到咁係因為文明!雖然佢早死XD

小時候就已經被胸壓...

長大後就更幸福,,但我對個女仔零興趣.

一見到個女仔就覺得佢係smile個妹(無原因)

ps:文明是衣不稱身的

================================

見到孫燕姿同呀蘇

刊登時間︰2010-07-20 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


無用既野通常到扔左先有用                                                    分類: 夏日札札跳

總總無做錯嫁!

蛋黃醬精靈一句:唔凍嫁咩?打破左色色既場面.

勝利女神唔單止係暴露狂變態女人而且品味很差...(係咪要我輸到打女人呀?)

=========================

馬尼奧..

就好似吳君如咁:唔好趺!唔好趺!仲成日自投羅網(廢)

wii fit既慢跑,,差啲笑死XD點解可以有仆街既場面出現?仲要有CAKE腳既情況XDDD

最後連個呀爸都唔見埋,,結果是迷路XDD

羊肉好蘇..搞到成個爐都蘇哂.果然是有點反胃的...

打手比起WII更好玩(你肯定?)XD

=========================

星期日失眠症..

大部分香港人 出世無乜點瞓

離開個床襟仲難過遠離毒品

你有無聽聞有人起身會精神 我諗陳志雲要揾佢做個訪問

我地係瞓又唔願瞓 起身我又要呻

刊登時間︰2010-07-19 12:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2010 年 7 月 15 日  星期四   晴天


重要的東西一直在身邊                                                    分類: 來尋覓快樂

 

明明好討厭大力關門.人地日日都係咁..又唔見佢地度門爛.

今日竟然係自己屋企度門爛

========================

雜果味(?)桃哈多..一食就覺得隻味好搞笑.好似食緊糖咁,,但又酸酸地..很不錯

梳打味食落感覺怪怪地,,有啲氣咁...條粟米條隻色白到好似化學野咁.但包裝好吸引.

啲味道有夠創新~記得熱香餅味最淡,,食多啲都頂得順.原味甜得可以.可惜特登買既黑糖味麻麻

=========================

最近好鐘意聽相對性理論

第一首認識既作品係荒川既op,,之後係四疊半既ed.

歌詞好幻想、奇怪,,加上主音把聲感覺很好.

先係四疊半既神様のいうとおり..

為了能去天國 每天悄悄地 不為人知地 行善積德

那姑娘 輕浮庸俗 戀愛小偷
而我 勇敢可嘉 多麽優秀
戀慕卻得不到結果  神啊 爲什麼
?

那姑娘 或許 也很優秀
還是忘卻這種事 我將會去往天國

再有《地獄先生》

老師 請你回答我個問題
難道比你小就不行嗎?
回答我吧 回答我吧 老師
老師 快要畢業典禮了
可我不想說再見
不要嘛 我還想繼續做女子高中生

另外(恋は) 百年戦争バーモントキッス都唔錯

刊登時間︰2010-07-15 11:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]