| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 26 日 星期一  |
|
|
話說星期日報紙見到個段新聞..感覺好正.但因為有人死左,,其實係唔應該咁講嫁...
其實好想知道個2個男仔當時究竟諗緊咩..如果撇除精神病,,有咩原因要咁做.
======================================
係發生命案既同時(?)接近同齡既一班細路令我發笑.

頑皮小尼哥好正,,如果父母的戲份減少會更好.
有錢仔好靚仔~

所謂既行路返學..
神樂:你既下體唔好貼咁實,,好難頂呀!
懵懵下既好搞笑XD

成班圍埋講野真係好小朋友..
路過的學長不錯XD大既總係會玩細既
=======================================

十世之後先講ALISON LOHMAN..
毒自美麗既佢吸引了我的眼球,,可能係頭髮既問題
種計依然正.
佢最後一句再見爸爸令人心中流淚..那時候真的是美好時光
|
刊登時間︰2010-07-26 01:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
|
|
終於幽會了~(驚人的開場白)
一開門見到有個村姑企左係到 個籃好正,,但記得路邊花兒不可採呀~
風雨交加就會令人幾隻手一齊黎~(大猩猩:呢啲就叫色魔啦) 
全屋都鬼混過. 但腳疊腳居然感覺更gay.
玩弄萌點XDDD時發生血光之災..

點解可以咁利嫁!?可以隔山打牛(實情嘴唇都破了)咁將牙肉插傷..
如果係男女朋友玩到流血..女方一定會喊加發脾氣.真無癮...
欣賞新聞時真係好同居.仍然記得GIVE ME FIVE XDDD
最後著衫既時候..

人生得一假髮死而爆菊
==============================
某天聽神啊救救我吧諗起廢柴大叔
其中一句:地球上怎麼會沒有人看上我..想起金星人小珊
==============================
 |
刊登時間︰2010-07-21 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
見到鐘意既人樣衰既一面,但都唔減分先算真愛(?) 分類: 來尋覓快樂 |
瑪雅今集出場率較低.主要係講文明有幾受女人歡迎.
佢由細到大都有女人向佢投懷送抱(胸!)令人嫉妒!
都係注意川島老師~~
被讚髮型立即跪低,,加分!雖然有啲搞笑.
仲鐘意左文明,,感覺有啲假..但髮型被讚而開心應該係真既.

文明用電話影如果佢同川島老師一齊十二年後會點,,忍唔住大笑.

相信老師搞到咁係因為文明!雖然佢早死XD

小時候就已經被胸壓...

長大後就更幸福,,但我對個女仔零興趣.
一見到個女仔就覺得佢係smile個妹(無原因)
ps:文明是衣不稱身的
================================

見到孫燕姿同呀蘇 |
刊登時間︰2010-07-20 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
|
|

總總無做錯嫁!
蛋黃醬精靈一句:唔凍嫁咩?打破左色色既場面.
勝利女神唔單止係暴露狂變態女人而且品味很差...(係咪要我輸到打女人呀?)
=========================
馬尼奧..

就好似吳君如咁:唔好趺!唔好趺!仲成日自投羅網(廢)
wii fit既慢跑,,差啲笑死XD點解可以有仆街既場面出現?仲要有CAKE腳既情況XDDD
最後連個呀爸都唔見埋,,結果是迷路XDD
羊肉好蘇..搞到成個爐都蘇哂.果然是有點反胃的...
打手比起WII更好玩(你肯定?)XD
=========================
星期日失眠症..
大部分香港人 出世無乜點瞓
離開個床襟仲難過遠離毒品
你有無聽聞有人起身會精神 我諗陳志雲要揾佢做個訪問
我地係瞓又唔願瞓 起身我又要呻 |
刊登時間︰2010-07-19 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
2010 年 7 月 15 日 星期四  |
|
|

明明好討厭大力關門.人地日日都係咁..又唔見佢地度門爛.
今日竟然係自己屋企度門爛
========================

雜果味(?)桃哈多..一食就覺得隻味好搞笑.好似食緊糖咁,,但又酸酸地..很不錯
梳打味食落感覺怪怪地,,有啲氣咁...條粟米條隻色白到好似化學野咁.但包裝好吸引.
啲味道有夠創新~記得熱香餅味最淡,,食多啲都頂得順.原味甜得可以.可惜特登買既黑糖味麻麻
=========================
最近好鐘意聽相對性理論
第一首認識既作品係荒川既op,,之後係四疊半既ed.
歌詞好幻想、奇怪,,加上主音把聲感覺很好.
先係四疊半既神様のいうとおり..
為了能去天國 每天悄悄地 不為人知地 行善積德
那姑娘 輕浮庸俗 戀愛小偷
而我 勇敢可嘉 多麽優秀
戀慕卻得不到結果 神啊 爲什麼?
那姑娘 或許 也很優秀
還是忘卻這種事 我將會去往天國
再有《地獄先生》
老師 請你回答我個問題
難道比你小就不行嗎?
回答我吧 回答我吧 老師
老師 快要畢業典禮了
可我不想說再見
不要嘛 我還想繼續做女子高中生
另外(恋は) 百年戦争同バーモントキッス都唔錯 |
刊登時間︰2010-07-15 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | » |