CHING131211
暱稱: 問
國家: 香港
 
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-07-25
2013-06-30
2013-06-26
2013-06-01
2013-03-17
文章分類
全部 (170)
ChocOlATe holiDaY (1)
StraWbeRry LOllioP DAy (1)
VaniLla iCe cREam SchOol (12)
任意 (4)
如果感覺有顏色 (15)
字句 (1)
我的健康 (66)
來尋覓快樂 (67)
夏日札札跳 (3)
2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


總攻擊統測2                                                    分類: VaniLla iCe cREam Sc...

 溫書溫到訓著左..條頸又痛,,又暈= =

返學個時撞到肥橙,,佢真係有夠可愛..都唔知呢啲叫麻煩定長情,,創造奇蹟!?

今日終於都齊人啦..顧問a既行動令附近既人都靜哂=  =中史,,天~唔識...英文,,唔太夠時間...地理,,亂畫..測個時左金咳,,令我聯想到佢害喜=v=

放學,,俾人貼左個蚊貼..成身都係個啲味=  =仲係架車都打交咁滯..好似小學生咁,,個時唸起呀櫻同依諾..去又一城行,,睇埋啲貴夾無謂既野...你拖著我的手穿過無數胸圍間...

如果日日都可以好似今日咁齊人就好啦...紫遠唔好再掛住同啲賊仔行街偷懶,,借啲意唔返黎開會呀!!!總攻擊你呀啦!!!

刊登時間︰2008-04-10 07:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


總攻擊統測                                                    分類: VaniLla iCe cREam Sc...

 4點鐘起身溫書..好鬼眼訓~

返到去睇白花油王子份頭條,,同人h文黎!!!全部都係個司機自己唸出黎嫁咋xDDDD''啲文字好露骨呀!!!

數學,,好彩除左有小小唔識之外都OK..希望合格啦,,7&9課咁俾心機去聽書..而且有明燈既教導..

中文,,菊花~又無聊聯想...最後個問題岩岩抄緊個句,,佢就話停筆..無咩所謂,,因為已經唔知寫咩好...但成班係到起哄,,我唸其實係因為監考個個班主任啫..數學撚樣黎監,,成班人粒聲都唔出咁滯..班主任一黎,,同平時小息一樣=  =班主任真係..唉~

小息個時左金教我同公主經濟..公主係到發癲,,左金差啲出一陽指= =我同火黑全到討論以外既野..之後左金放棄左教我地,,我地就係到討論白詠琴,,寶詠琴同蔡琴..笑死!!!!之後仲唸起琴日畫個啲畫..頂唔順,,笑到停唔到!!!經濟第一條MC搞到我差啲笑唔停..[[競爭會引致暴力]]咩答案!?走個時,,honey不停講啲勁爆既野xDDD''

紫遠顧問,,你去左邊!?係咪又同啲賊仔去行街?!xDDD''黑芒樓成員等緊你返黎(挖鼻孔)

刊登時間︰2008-04-09 04:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


滿腦袋都係邪惡思想                                                    分類: VaniLla iCe cREam Sc...

 熱死人啦...終於開冷氣..舒服~

返到去地理竟然要落下做w.s= = call技,,好爆!!!!真係好毒xDDDD''比較快xDDDD''

體育,,嘩~有夠好野..[[黑芒樓部門羽毛球大戰]]我(白大人)同副會長(火黑)對honey(公主)+雯雯(藍緋)呵呵~我地既((總攻))擊成功xDDD''差顧問A(紫遠)就可以合齊黑芒樓啲成員..勁熱!!大家都打到香汗淋漓=  =

數學,,聽佢地係到講啲野勁爆!!2個分身..有5個字咁高既袋= =

午膳,,俾公主勞役完勁攰..副會長畫白大人x公主既漫畫,,笑死!!!之後honey仲畫士多啤梨頭既5個字,,仲有美麗既女王!!

食野個時聽女王講佢自己俾人摸既事件(我唸係虛構出黎既)仲話佢之前著吊帶&短裙..靈魂差啲都噴埋出黎!!!我唔可以唔講一句[我比較驚]

係夏天既感覺,,唔知點解會有種幸福既感覺..(嘔)

係悶熱既天氣下放學,,仲要遲左成3個字..頭搥!!!本來成個人呆呆下,,但係地鐵站見到2個飲豆漿既正太(?)仲要搭博頭!!!立即係佢地隔離腐笑幾下,,心中呼叫xDDD''係到唸邊個攻邊個受,,得出既結論係[[小孩子都是喜歡互攻]]=v=V

刊登時間︰2008-04-07 06:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2008 年 4 月 1 日  星期二   雨天


愚人節..                                                    分類: VaniLla iCe cREam Sc...

 當年今日,,我地係杭州..呢個時候應該食緊飯..f.3係呢一日開始終於係有返啲好日子過..個幾日真係幾開心..

講返今年既今日..地獄都算係易過.地理,,佢地問問題..好搞笑xDDDD''

英文要錄影,,囧!!!好多死空氣...

之後中文又俾人點左出黎做討論..副會長果然好強..發現陳x郎有啲似陸永,,係樣衰版!!!

上call技堂撚樣話:[[橙色=賤格]]今日小春子穿了橙色衣物!!!

今日見証副會長同典型人之戰..比較無奈

大霧果然好靚!!!

琴日聽張國榮啲歌,,人地死左5年..我先為佢流淚= = 唉~佢死左實在太可惜啦..最少都拍多集春光乍洩先啦(毆)

刊登時間︰2008-04-01 05:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


生命裡腳步悠閒(?)                                                    分類: ChocOlATe holiDaY

同形象百變既BB去南Y島..今次佢係毒后眼=  =吹脹!!仲著到成個岳人咁..

勁無聊,,都見唔到巴巴拉既...仲好多狗,,逃跑...

唔記得左去食日本野,,就死返返黎..

愛在船隻沉沒時,,又笑我啲冷嘲熱諷既說話XD

李x晴頒獎典禮,,笑死..

我地除左返學之外都唔好見啦...

我唸唔到你嬲邊句,,講俾我知啦(沉聲,,唔好唸到我扮可愛咁=  =)

返屋企開門個時,,俾你玩死..隻野左住哂,,開黎開去都開唔到= =

 個包百力支個盒

夜晚去食飯,啲甜品令我發笑..[[您好北京核桃露]]咩名黎嫁?!仲特登叫左椰汁糕,,一路食一路唸起啲樣好有性格既人= =食完去影相,,失控既表弟笑死我xDDD''

刊登時間︰2008-03-21 05:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]