| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 6 日 星期四  |
悶悶悶*  |
分類: 未分類 |
今日返到sch同保保傾計仔,,
之後就差吾多測驗了..
數學,,世史-0-''
測驗完了..之後放學..同``紫珊...佢地一齊放
一路行啦,,之後打俾安仔..
行到天澤去左紫珊屋kk一陣..
佢牙媽好搞野喔>3<''
我係甘忍笑..吾想笑出聲..
哇哈哈哈哈,,,,,
12點幾自己一條友行返天逸-0-''
返到屋屋立即有野食..肚餓
-____-<--個口大晒..哈哈
跟住本身話出去既..冇出到..熱喔!!
係屋企係咁睇戲..
坐到悶-0-玩左電腦好耐牙..
書溫都吾溫-0-測埋聽日laaa...
尋晚同老公仔傾完電話之後,,
好好好開心喔..!!
自己前 2日諗d野..傻左-0-''
yayayayaa..heyman
|
|