尋晚訓訓下電話響..杰仔打黎-0-'
足足傾左1個鍾.1分鐘.11秒..哈哈
之後訓返教..累..要返學..
今日放學之後就出左去..之後傾計果d呀..
同牙細去左奧尼屋企..牙靜係果到''
去到..玩電腦..傾計..無野做..
到左6點幾同牙細落左去..食糖水..
等埋牙妖黎..跟住上返天台..無人既!
一直到8黠幾先返屋企..返到屋企緊係洗白白嫁啦!!