今日開始考試laa..我要俾心機..
不過我次次都話會俾心機..但最後都無-__-
唉..考試野吾打啦..
12點放學..返屋企..
食野..之後同牙細出去..
我出去果陣..媽媽好煩-0-'
我同牙細一齊等牙靜出黎..[3點正]
跟住去左牙瑞..姐牙細屋企..
上到去問[木台]..哈哈
3個人打..等牙妖黎..就4個人了..
ya..牙妖黎左..5點幾係咁煮野食..哈
6點幾搭的出返天恆..
個司機牙伯講d好搞笑呀^0^哈哈
返到去上天台..牙杰果d食晒到..
傾計-0-''嘻..7點幾牙妖返屋企lu>o<''
本身諗住返屋企既..跟住無啦 -______-
一直係天台到玩..有時好好好玩呀..哈哈
有我..牙細..牙細..牙呆..炮誠..
家輝..牙寶..文仔..跟住牙虎上埋黎
玩大d..勁好笑呀..哈
1點幾佢地走啦..我都走喇..
返到天逸..有人叫我[羅碧靜]!?
誰..哦..原來係杰仔..
俾你o下死喇..以為邊個叫我全名-0-''
仲有牙生都係到..之後叫我係到傾計..咪傾囉..哈
2點幾返屋企..返到去-_-
好煩呀..之後整野訓教教豬..勁累呢*v*
|