今天同保保..影子去左踩單車..
哈哈..好好玩ah..
佢地2個黎左屋企等我..之後保保去租單車la..
就踩去天台先..嘻嘻..
之後見到牙邱佢地..傾陣計..
就去玩單車..吾多識踩牙我*
激死了..係天台玩左好耐..就去踩laaaa..
之後係天恆踩去天澤..天華..天恩..仲有呱,,
其中一次既途中見到珍珠雞,,
真係勁耐冇見呀>o<''好耐冇傾計喇,,
佢d fd玩野呀?話我係佢條女..傻啦!!
哈哈..沒有可能的事-0-''
返去果陣..我架單車爆[太〕呀 -__-
唉..黑黑地..
同保保還左一架單車先..之後拎我果架返屋企先..
haha..之後上返天台..
成班人係到吾知係咪玩數字球..??
哈哈..好多人囉佢地..驚驚..無一個係女仔-0-
全仔班 ..
之後成班出晒黎..吹水時間..哈哈
到6點幾就返屋企喇..洗白白ah..臭臭-0-
跟住食飯..原來家姐一陣返大陸了..
同lin仔..仲係咁叫我返埋..我勁吾想返牙-3-''
sor ah..吾想去廣州咁悶喔!!又要睇鋪頭
佢同lin仔去了深圳一晚先..聽朝再搭車去廣州..
yaya..好..屋企少左個人..哈哈
安仔..吾準再講果d野呀>o<''激死 !!
記得laaaaa>..<
|