今日真係勁熱囉>3<''
同保保..影子出去了,,又去了踩單車..
哈哈..上到天台先..直頭無人-0-
今晚咩事呀?點解今日下午d野吾記得晒呢?
淨係知有人cut左我線幾次囉>o<''
好嬲囉..返到屋企洗白白..食飯..'
之後去左訓陣教..係咁俾人嘈醒..

興死了..起左身..
同媽子..佬豆玩大dd
yaya..贏了..哈哈=]
玩電腦..[睇左愛情魔髮師]
之後就打電話俾一個人啦..
點知打手機無人聽..屋企又係,,'
打返手機laaa..話d咩呀??
cut線..好吾開心囉..
``是否..好多野吾系自己想點就想點 .. *
我想你點牙*?我只想你能做到我想的..`
只想你能掛念我..打給我 ..等等..
但可以嗎 .. ? 誰知道你說的話是真的..
但我打了給你..你只會玩玩玩..
11/4/06 ..0::30 ..
|