2天的日記*``(12*13號)
成日好悶..夜晚去左swim..
我同保保..影子..仲有超人..朱古力去..
之後咁岩係泳池撞到豪仔..牙杰..07..
02..肥權..牙恆..牙剎..仲有其他人..
唉..俾佢地玩殘>0<''死了..嗚嗚..
玩到10點鍾..走人..去左洗白白先-0-''
系出面等左07同02好耐了..
出來了..哈哈!!!
之後行去天''王耑''見到牙樑..
一齊行..到左..牙杰同牙樑去搵人..
等左好耐..02同肥權走左..
我同07..牙恆..影子去左天耀..
搵奧了..同馬仔佢地..到左就上左馬仔屋企..
睇戲-0-''睇到我悶..
奧了飲大左..係咁當我係牙餅``
真係俾佢玩死..但係佢地又會話係-3-''
到左差不多3點..同07..牙恆..影子走人
去左天恆..07屋企..
玩左陣..好累囉..訓晒教-0-''
又要好靜..吾可以嘈..哈哈哈
訓左一陣又醒..x100=]
哈..3點幾全部醒晒..
去左耶林閣食野-0-牙財話黎既..
點知去左天台先..食完上去..好多人..''
吾知搞什麼噹噹..哈
牙細..牙妖..牙呆上左黎..
傾左陣..好耐沒有見大家了,,
之後佢地走左..我都同影子返07屋企拎野
走laa..點知又同牙財..07..牙恆行返佢屋企
佢地3個染頭髮..到6點幾返屋企..
唉..返到去..係咁屌屌屌-0-
覺吾覺得煩嫁你地..仆街!!
表返同表嬸..大舊..包包黎左呀..
勁happy喔!!佢地好得意..
表叔同表嬸同我傾計..問我野..
表嬸幫我..哈..因為佢都明白的..!!!!
嘻..之後就一直係咁玩電腦..玩左勁耐..
同好多人傾左計..開針開針開針..
|