依家覺得自己真係好傻..
不過想喊就放心咁喊laaaa..
今日返到學校..熱死-0-''
今日成日都係咁訓教..訓到成個人傻傻地*
哈哈..我好似好耐冇打哈哈呢個字眼了-3-
放學..去左留堂*v*''
留完之後去了天台..
牙靜..牙細..牙妖..牙云係到..yaya!!
嘻..到左7點就走人..
返家食飯..洗白白..之後睇電視..
玩電腦..11點幾又開始訓覺............