今日係端午節喔!..*
吾洗返學..如果日日放假就好喇..
不過除左無返學..就係無可能嫁啦..
尋晚係馬仔到..訓醒已經係1點幾..到左5點幾返去
牙冰今日生日..去左佢地既舊地方幫佢搞..
之後夜晚吾想打啦..好累..
因為我同牙靜去左牙紫屋企..過左吾知幾點先返屋企..
呢日既日記我係牙紫屋企打嫁..哈哈
唉..成日都咁遲打返日記..*
因為成日吾係屋企..成日出街
屋企又話我laaa>..<''
一出去就吾返屋企..唉..
返去又有咩野做呀?好煩呢!!