今日文老師請我地食野啊^&^因為上次比賽羸左HOHO>3<但係佢心情應該唔多好,比D 人 搞到咁,我係佢都嬲~
〥上Maths堂爭D訓左,第一本身好眼訓,第二佢講得好悶,第三唔識〥
English Drama~~一麻麻地好玩
冇咩好講啦~~玩左好耐熱舞佳(真係好好玩)b>3<d