今日唔想打野,但係琴日冇打到,所以我就打喔
今日唔想打,好想打人,個死人陳浩然+做話劇有份演既人,自己都唔知要做D咩,真係好嬲囉
聽日話劇,但係得過''亂''字,D人又唔齊,練個時係咁玩,唔知聽日會搞到點,不過咁嬲做咩,都同我冇咩野
今日派左成績表,唉,死曬,下次要努力啦
第一堂,,,Le﹥MaThS////好少時間上堂喔;;;啊哥狂講''啊SiR好臭''
第二堂,,,PuTo////QuIz睇JOYCE啊+++上堂----好悶啊哥要係全班面前朗讀{勁搞野}
第三堂,,,DT////一般好玩
第四堂,,,DT////燒膠個邊熱...膠水個邊涼///勁GaG
第五堂,,,CIT///換左位...係前面
第六堂,......(閱讀全文)