今日去左唱KKKK///勁好笑囉
把聲都未變...都聽得落既
我地唱D勁爆既歌=姐係 講不出聲//兩忘煙水裡//愛在記憶中找你//D人係到睇= = 最尾係到覇時間...到得翻一分鐘唱勁歌金曲..
聽日又SpOrTs DaY喇,跑二百啊,死得喇!!!!!!!!!!!!
今日SpOrTs DaY~~~唔係好忙/////
今日比賽左100m...好明顯係包尾,不過我尾二,好少少,雖然自已冇行過去睇係咩成績,不過都應該係
啦啦隊,好.....葉子嗚好落力,離遠都聽到佢把聲////
Red Cross...好悶,好醫療室到冇野做///成日都出左去睇賽事>>>
聽日好唱KKKKK,好彩把聲唔係好沙///都仲ok既