RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


┌●〝重開日記子lu。。*、 驚訝 分類: 未分類

  嘻嘻...**   辛苦左一日..,,終於攪掂左個日記版lu..   開心丫..

唉..琴日先叫慘...  攪左勁耐都唔掂...  好想打人lo...  嘻嘻..  好彩今日終於卑本小姐攪掂...^^

唉..講番今日..  派左英文,,  死左....  ><   o個一刻爆想撕 q 左份劵lo..

放左學...謝飛  係咁講野..攪到勁遲放lo...  無奈...  放左后..我以9秒9既速度衝上 H.E.  room..

嗚...  唔見 stalle..丫.."''   咁咪同fancy  走 lo..   幸好..系 巴士站見到佢丫.. 咁就一齊番home la..

  ha..  番到屋企..ar媽冇幾耐就番工,,  咁就on  msm..lu..






訪客留言 (返回 CICILOVEFD 的日誌)


安 於 2006-10-03 07:22 PM 發表:
我黎留言啦 係唔係好h eppy 呀
加油 努力 我支持你 呀詩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CC1010 於 2006-10-03 07:11 PM 發表:
梅丹都有?!=口=
你估下我係邊個?=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sokawai510 於 2006-09-28 09:42 PM 發表:
恭喜cici成功辦妥日誌 並辦的很漂亮 風格好獨特 雖然你第一個給我網止 但我部機經常hand 所以搞到咁遲 sorry呀 今次黎係suppost你架 努力+油 牙威字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係..既..**   thx你唷..^^  
 
要多d黎丫..**
Posted at 2006-09-29 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



湯湯~ 於 2006-09-28 07:44 PM 發表:
hi~我泥留言ar...係唔係好開心呢..??
我都知係嫁ar...哈哈
唉...好煩好煩好煩好煩ar....=.="
都係因為love d 野...
係ar...你中秋點ar...??
我可能番唔到去ar...
如果番唔到去..我可能同 d fd 去玩...^^
因為我要學野ar...
唔講la...等我下次再泥la...^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉...   我咪係...   超唔知點lo.."""
 
唔好咁la..  ""我中秋可能番去lo..**
 
^^...""   + 油...""   
Posted at 2006-09-29 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



展 於 2006-09-28 07:29 PM 發表:
來找你傾計呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



展 於 2006-09-28 07:28 PM 發表:
dd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......   ^^..thx  唷..^^((
Posted at 2006-09-29 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



渺 於 2006-09-28 07:27 PM 發表:
恭喜CICI新版開張∼
以後我會多D黎架啦-V-
不過要記得先得XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



渺 於 2006-09-28 07:23 PM 發表:
我搶第一 >V<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既係既...**   thx..^^
Posted at 2006-09-29 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 CICILOVEFD 的日誌 ]