嘻嘻...** 辛苦左一日..,,終於攪掂左個日記版lu.. 開心丫..
唉..琴日先叫慘... 攪左勁耐都唔掂... 好想打人lo... 嘻嘻.. 好彩今日終於卑本小姐攪掂...^^
唉..講番今日.. 派左英文,, 死左.... >< o個一刻爆想撕 q 左份劵lo..
放左學...謝飛 係咁講野..攪到勁遲放lo... 無奈... 放左后..我以9秒9既速度衝上 H.E. room..
嗚... 唔見 stalle..丫.."'' 咁咪同fancy 走 lo.. 幸好..系 巴士站見到佢丫.. 咁就一齊番home la..
ha.. 番到屋企..ar媽冇幾耐就番工,, 咁就on msm..lu..
|