今日,,,英文補課..就真係,,, 唉..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
又係唔知yy係勁眼訓...**
只好頂住上la..** 唉...!! 其實都冇咩好講嫁la..**
英文補課.. 真係卑個miss 吹悵lo.. 唔講d咩事lu.. 一句講哂..都係悶..**
今日岩岩落成..** 上去la..* ********
http://blog.qooza.hk/gotodie001
講明..*******膽小勿進**********