-09.09.23-
 
 
 L.c.K & Y.s.K        <' ONE YEAR - two month' >
CK_421
暱稱: - lCk♥
國家: 澳門
> BeSt L0vE <
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 255
留言總數: 1382
今日人氣: 1
累積人氣: 13338
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


T^T... 傷心 分類: 未分類

呢幾日...日日都去跑步....好想高d...肥d...大隻d~ka*2..''

    今日照常6點係水塘跑...好攰...不過跑得無琴日甘多><''跑完我地陪左龜龜去新八佰伴''全部人著晒運動服...成為全場特出既一班人= =''  行左陣...就走lu..去返新八佰伴度撘車...!!

             等左陣lemon同慈慈就走左...''得返我一個係度等3A...''上左車之後愈黎愈覺得5多正常..因為佢行左去新馬路- -''跟住狂係度行..我都5知去到邊....到左一個站...我見到全車人落晒車..跟住個C機趕我落車...''''''下''''''????撘錯車???- -''跟住我落左車......企左係條街度喊......''身上咪都無...好無助..T^T...好采呢個世界仲有好人....問左個呀伯借左2個半....跟3A車再撘過..我今次問過...係去我屋企附近....好開心...!!跟住就坐左係度...依>?<做咩去左港澳碼頭既- -''跟住又去左觀光塔既.......冧起撘左大半個中...返到屋企一定比人鬧死...不禁眼濕濕T^T..''跟住再撘多半個中...先到站...之後跑返屋企.......好攰...返到屋企無估錯比人鬧....又喊一輪T^T...好辛苦....''唉!!想掃下苦都無人聽...''唯有對住個厕所講飽佢.............無助..........''

發表時間:2008-07-15 09:36 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]