| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
| 新組合... |
分類: 未分類 |
[[我地無鬧交...但開始淡....是ma?!我可以點做..??]]
呢排....朝早日日過住d所謂既高一生活.....我就黎癲嫁啦><''
而晏就...就出左隊新組合...''我..lemon..章章..速龍///去左大6 Cut頭.....''陪章章同lemon去左四眼仔Cut@__@ 而我同速龍就好悶甘係度行~~<<蓮花路好危險..小心小心!!>> cut完我地就去左打桌球....''好好玩呀~win左5少支野飲...哈哈...''之後去左食反....而今日所有開支由章章提供....THX晒哦~!!
└雖然5 知將來大家會變成點.....但我會永遠記得呢幾日既開心.....>///< Ka*2
|
| 發表時間:2008-07-09 10:49 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | ... | 255 | »
|