| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
| 可憐既我... |
分類: 未分類 |
|
我係呢個既每一日其實都好想打日記...
但好可惜每一日我唔係部腦無啦啦虧左,
就係打打下無啦啦訓著左...唉~~!!
真係無奈到極囉...係今日既凌晨,
本來諗住同亞婷&禽獸去搵亞YO(浩浩),
點知搭的士個陣唔小心漏底部電話..
仲要唔係即刻知,所以我搵唔返..
亞yo幫我打我電話睇下會唔會係係我自己度,
但只係搵唔到,可惜最後結果都係無...
我認命..因為我唔係第一次唔見電話,
我知無可能搵得返架啦...
|
| 發表時間:2008-05-02 03:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 4 月 23 日 星期三  |
| 2008-04-23 |
分類: 未分類 |
:: 分手時, 不要問 ::
~ 分手時, 不要問 ~ 分手時,沉默是最好的問題,最圓滿的答案。戀愛是甜蜜的,分手是難免的。 誰不是痛過幾次,哭過幾次,才找到最後的愛。分手是必經的,但有些問題不必問。 1.不要問:為什麼要分手? 無論答案是甚麼,都是你難以接受的原因。 2.不要問:你有沒有愛過我? 愛過如何,未愛過又如何,總之這一刻就是不愛。 3.不要問:我做錯了些甚麼? ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-04-23 06:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 貓記 |
|
|
| 發表時間:2008-04-23 05:04 AM |

2008 年 4 月 21 日 星期一  |
| 為我愛多一點 |
分類: 歌/詞/詩 |
愛上你太可笑嗎 連自己都不敢信 離別那天都可給我夢到 真的太蠢 你永遠也不理我 埋沒空間怎 進 還是照樣那 喜歡你 恥笑我這樣純 心中有萬個問號 為何從未互相傾訴 怎 一起到老 你我面前再沒去路 為何對你百般討好 一切也會為你做到 只不過渴望回報 而你當沒看到 無論我強忍幾多的痛楚 能補他朝放開手再活過 難到要講分手先出手救我 來為我愛多一點可以 ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-04-21 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 4 月 20 日 星期日  |
| 搵左亞穎做亞四 |
分類: 貓記 |
夜晚捉左何伽穎去佐敦,BECAUSE佢係屋企無野做又未使返工住,加上佢八卦,想知新屋係咩格局~!!最主要係.......我自己一個人夜麻麻唔敢出去,肥佬又唔係係出面等緊我喎~!!唔通我夠膽自己一個人留守係一間好似貨倉咁亂,咩都未執好但請走左前住戶個土地門神,諗住等肥佬返黎先再請土地門神既新屋度.....??無可能~!!SO,好自然亞穎就同左我一齊過黎喇~到左佐敦我地去左新樓拎返D野先再過返舊樓,點......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-04-23 01:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 31 | »
|