| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
| <有愛情,就有孤單> |
分類: 好深奧既人生哲理 |
|
<有愛情,就有孤單>
沒有伴侶的時候,即使是孤單,也可以很快樂。
這個時候,孤單是一種境界。
妳可以一個人走遍世界,結識不同的朋友。
妳也可以選擇下班之後,立刻回到家裡,享受自己的世界。
一個人的孤單,並不可怕。
最可怕的,是有了伴侶之後那份孤單。
伴侶糟糕,妳卻不能離開他,那是最孤單的。
妳和他,曾經有過許多快樂的時光,妳以為從此不再孤單。
只是,許多年後,妳忽然發現,妳寧願孤單一個人。
假如只有妳一個人,妳用不著再向他交代妳的行蹤,
妳毋需再迫自己和他一起成長或一起不成長,
妳不必再聽他嘮叨,妳不用再遷就他,妳不用再向他說甜言蜜語。
當妳為他做了這一切,妳竟然感到無比的孤單。
然而,妳有太多理由不能離開他。
妳不忍心讓他孤單,不如妳自己孤單好了。
原來所有的責任、感情、承諾、道德、傳統、忍耐,都是孤單的源頭。
孤單不是與生俱來,而是由妳愛上一個人的那一刻開始。
|
| 發表時間:2008-04-16 05:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 4 月 12 日 星期六  |
| 真真假假... |
分類: 貓記 |
我今日我成2點先醒...唔係,係俾人嘈醒..,而起身第一樣諗到既係.............................................勁急尿~~!!原本係約左亞姐12點鐘,咁岩我地不約而同都訓到唔知醒...^^到接到佢地個陣,都已經係2點幾lu..我送左佢地過新屋之後,諗住返3樓食2啖..俾我撞彩咁見到園園同成班人企係大堂..("車立"壞q左)我第一時間打俾禽獸"通風報信"~......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-04-13 07:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 4 月 9 日 星期三  |
| woo~好多野做緊一日~!! |
分類: 貓記 |
今日一大早肥佬打黎叫我落去食早餐... 我叫左禽獸落左去先,癈事肥佬等到發脾氣~ 我就攪掂埋d野即刻呯呯聲落去喇,到左門口我打比佢~ 佢條pk竟然cut我線!!!!激死我~!!我入到去佢又要扮無事...吹鳩漲~!! 食完早餐,返左去3樓訓覺..到晏晝太后急call,肥佬走左... 無幾耐園園打黎叫我去簽租約~!俾左$$先..盛惠$18997丫~!! 好彩12點零鐘個陣我同肥佬返左馬鞍山,我拎d委幣&美金......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-04-11 01:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 4 月 8 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 貓記 |
|
|
| 發表時間:2008-04-09 02:03 AM |

2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 116個副檔名及開啟方法 |
分類: 資源類的 |
下載檔案後 ; 不知道怎麼開啟嗎 ? 看這裡就對啦 !!副檔名 描述 建議開啟軟體及處理方式001 分片壓縮檔 WinRAR3.03ds 格式檔 3ds maxace 壓縮檔 WinRAR 3.0ade 文件檔 PowerPointarj 壓縮檔 WinRAR 3.0asf 影片檔 Media playerasp 程式原始碼 Internet Explorer, 用記事本開啟編輯......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-03-28 01:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 31 | »
|