| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 22 日 星期六
|
-W- |
被狗骨點了* -W-
1.例出10樣最想做的事
2.除了要回應前者的問題外,還要加多自己1個的問題問別人
3.玩完就tag9個人玩過
10樣最想做GE事:
- 下年D老師好D!
- 下年再讀C班 *V*
- 下年再進多70幾名 -0-
- 儲錢! ( 其實我儲佐好耐=V= )
- 祝我生日快樂*=]
- 個個刀咁開心拉`
- 麻煩野最好吾關我事!
- 我想去睇KERORO大電影 >W<
- 閃字再整令D '
- 食咩刀吾肥* -0-
地球yi問:信吾信有鬼?
- 吾系好信`
kathy問:有冇諗過死?點解..
- 冇* 死佐會登報 +V+
sana問:用咩歌去形容你同你中意ge人?
- 我自己刀吾知我中2邊個..
yauyau問:信吾信有1生1世?
- OK吾信`
hei問:想去邊到度蜜月`點解?
- 我刀冇諗過`
yub問:釘左幾多個環`對釘環有咩feel?
- 冇` 我驚痛*=]
0rshan問:最後悔做左咩事?
- 冇AH`
小芸問:最信任個個人出賣左你*會點?(講左你d秘密畀人知)
- 睇下點先LO!
狗骨問:邊個係你最GD ge fd?
- IWIN`
YUKI問:: 你中2邊位歌手( 男1個 ; 女1個* )
我TAG:: 蚊蚊` IWIN` 栗子` SIU YING x 2` -0- 仲有邊個有日記 =V=
睇佐GE刀要做拉` KAKA!
|
| 刊登時間︰2006-07-22 07:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 21 日 星期五
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 47 | »
|