我好開心呀>v<
超感動*
我一起身就有個sms
同我講: 羅詩 祝梨生日快樂
快高長大
我一見到個sms就勁開心^^
多謝發哥`
佢系第一個最早同我講生日快樂既人xD
之後我就開始準備了
叫醒左君君^W^
一齊化妝*3*
我地去左APM*個廁所
點知勁多人
之後我地就將育嬰室變左我地既
{化妝間}*wakaka`
首先畫左眼線-u-"
之後就開始上妝了
茶左好多胭脂+粉底..."
之後茶X毛液*
最後曬上左金粉落塊面到
差小小入左眼
真系要令唔要命的`
化得刀唔錯牙xD
阻住晒人地個餵乳房tim*
s0r`
之後就去左neway等佢地
等左成半粒鐘/3\
我生日刀遲到,,哼
我地唱左好多新歌,,=]
乜刀唱一餐xD*
食左2份三文魚飯^V^
好飽喔*3*
跟住唱到興起個時IVY又要走T3T
佢仲未食蛋糕咖-3-"
咁早走,,"
之後我地就繼續玩"*
玩到一半叫人羅蛋糕黎-U-"
個蛋糕好細牙^3^
但系刀夠食__"
個一刻我真系好開心呀
大家一齊唱B DAY*歌
好想喊牙><真系超感動*
咁大個女第一次生日咁開心咖炸
個蛋糕系{coffee焦糖蛋糕}*
知唔知我講左咩願望呢
講左出黎唔靈咖-w-嘻
我地玩到癲晒
又唱又跳
突然,,"
到左差唔多到唱晚晚乖既時候*{個mv嚇死人}
嚇到我地pk-3-"
我即刻跑入toilet
留低君君xd*好衰牙我
整到佢系咁打比我.."
叫我番番間房@w@
佢系間房系咁重唱晚晚乖前個一首歌{佢癲左}
dadada*`唔豬有冇串左
到我番左間房
佢先播晚晚乖出黎
=u=嚇到我系咁嗌
對住個咪尖叫...爽
之後^^
仲以為首歌完左個mv刀會完
點知仲恐怖過頭先=3="
嚇到我死死下/3\"
玩到7點^w^
我地就走了*
多謝詩同君幫我比埋小費`
錫死梨地呀.."
嘻嘻*
走左之後又話影貼紙相
跟住又話唔去影-3-"
途中
買左2筒螢光棒
準備聽日用
-w-跟住我就自已一個人行番屋企
d妝好濃囉-0-
好驚甩唔晒
==================
多謝大家同我講生日快樂^^
我超開心><"
今日冇諗過會有咁多人打黎比我
又冇諗過有人sd sms比我
亦刀冇諗過有人sd msn比我
同我講聲:生日快樂><
我點刀唔會忘記今日咖
多謝梨地呀T^T
感動死我啦T3T
thz:君君,,龍詩,,ivy,,昭善,,小t
小儀,,發哥,,小姿,,我家人,,,
thesky,,老公,,,家姐,,軒,,瑩,,,韻
鋒,,,豪,,,仁,,,謙,,,豬,,,水,,amy,,邦
梅梅,,,
多謝晒^^
仲有好多好多{排名不分先後^^}
講唔晒,,"講小左唔好怪我
因為我太開心了
可能唔記得左^^
總之..多謝梨地啦
|