| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 6 日 星期六  |
| 2008-12-06 |
分類: 未分類 |
今日
補完英文
約左君去mk
其實我早走左xDDDD
嬈嬈好慘唷"
之後我地就搭mtr去左mk
今日勁凍呀>..<
跟住呢
超多野睇
睇到我眼都甘埋=_=
件件都想要囉
我地行左好耐v3v
當我買完野既時候
君未買完
陪佢買多條褲同t
-...-行到6點鐘
出左商場
去左行陣街
行到8點半
我地自已打邊爐=v=+
自已另外系惠康買左包烏冬.腸.蟹柳
我地咩都食
超好味>vvv<"
食左2個鐘
之後再行朗豪坊
原來朗豪坊夜晚勁靚`
佢個天空紫色嫁..好鐘意
去測左星座
又話愛情運爆登既`何以見得t_t
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 225 | »
|