昨晚發惡夢
還發了2個`
發了一個後竟然嚇死
-___-難道和近來的壓力有關?!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥`
今日`
測商業
琴晚2點幾先訓
今日唔記得帶pe衫`
哈"ivy竟然都唔記得
我地用左2堂黎傾計同溫書
而其他人就要跑800米xDDDDDD
之後數學堂,,
出奇地自發性做數學
-....-竟然岩左囉`帥
之後商業堂測
有幾多都唔識做
= =亂作出黎
之後鐘sir幫我地補數,,,thx`
夜晚就同君傾電話同洗c0n"
聽日睇歌舞3`
又睇夜場-0-哈哈
------------------------------------------
小丸子又有心事`<3"
囍跟四小褔們一起聊天v3v
--------------------------------------------
當初應該接受,,"
現在後悔了"
|