| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 19 日 星期日  |
| 2008-10-19 |
分類: 未分類 |
唉*部電腦壞左
今日先整好炸`
v3v多得某某唔少
君同我部腦都壞左`xD
-------------------------------------------
琴日`
去左HALLOWEEN"
一開始我勁唔鋸
有個勁樣X既食焦罵叉春我囉
話總之E條路封住左就系咁多
小佢媽子`咁串咀`攪到我好冇引
今次HALLOWEEN
我覺得冇上年咁驚同時間好趕,,,
攪到我掛住走
連銀包留左系櫃到唔記得拎(張飛系個銀包囉)
好彩多得郭郭同玲幫我行返上學校拎炸,,謝`
玩左6間鬼屋,,算多啦
我地第一間玩厲鬼村
排緊隊個時見到胡仔= =真人勁靚仔
厲鬼部LIFT好鬼好笑`
部LIFT唔系自已選囉
有個CAM攝住你地系部LIFT既情況
比成村人睇
之後放隻鬼黎嚇我地..
龍b,ivy唔知做乜事= =狂發癲系到嗌
跟住無啦啦我做左第一``有少少淆囉
跟住我狂嗌..嚇到前面又嗌xD
- -之後我一個有空位既地方
推左嬈系前面,,嬈變左做第一,,,笑死
之後大豪嚇唔太驚HAHA
不過D女索爆
條隊排死人- -超長
跟住去左玩迷幻空間
又系排死
我覺得迷幻空間最正,.,
真系有失重心既感覺`極力推薦
有一段路攪到我好暈- -
總之超正,,,講唔出既感覺
跟住我地冇玩到變種溫室,,因為要排好耐
所以落左山
玩埋另外個3個鬼屋
鬼娃工廠好正囉`勁鐘意"
超多公仔,,個佈置都好正
行到中途,,,聽到婷唔見左
嚇死我`
蠻可怕
之後隻鬼要我地3秒之內走人
= =嚇到我地一窩蜂走左出去
之後戲棚我覺得唔驚= =
兵馬要帶帽去玩
哈哈...裹面黑猛猛乜都睇唔到
要靠頂帽盞燈
之後君周圍撞,,,笑死我
然後比君憾頭囉
好彩有戴帽
兵馬成地沙- -不過我唔覺得驚
今次D街鬼少之極少囉
唉/3\冇咩點比街鬼嚇`唔過引
我行左個時.有隻鬼想嚇我
拍我背部`點知我個時冇反應,,以為君佢地搵我
所以冇理到
攪到隻鬼勁無引走左- -之後我弟先同我講
笑左囉`
上年好玩D=)
跟住走左去MK食宵夜
然後3點左右先返到屋企
不過今日,,美中不足既系
我唔見左副眼鏡"T^T
好慘`
|
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 225 | »
|