| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
| v3v |
分類: 未分類 |
生日個晚食左好多野;]
好飽;
好多謝你地d sms呀電話喔v3v`呵呵
dickdick你還欠我一個kiss<3`
haha..君畫個張生日卡好感動呀...卡卡
畫功精美a__a`
------------------------------------------<3`
近來真系好多野做...好忙=)
一星期默3次英文同test一次`
全部時間付出系英文到..
唉,,,
英文愈黎愈差,,
中文也是`
可能適應唔到掛..
我仲有呀,,,"
art project仲未做
上個禮拜星期6
一齊去左溜冰,,,正哇
之後遇到個呀伯=3=
佢勁kai囉,,做左好多怪雞既動作,,
笑到死左v.v"
之後溜下溜下見到呀的同sam`
我個嘴呈o形= =
佢地仲望住晒
唔自然lor`
跟住溜完冰(龍詩仆落街流血)
就去左目黑食壽司,,
我見左個餐-v- y0y0y0y0y0`
之後食飽飽行多陣街返屋企
星期2去左龍c屋企玩
夜晚3個人叫左個pizza hut
之後一齊睇電視,,,
然後就同嬈10點左右先返屋
星期3成日系屋企拾野
拾到勁眼訓加勁攰
今日星期四就黑仔了
1蚊都唔帶出街,,眼鏡都冇帶
上唔到堂=v=
頭都唔札好就出門,,!___!呵呵
之後搭bus入左1蚊4毫
冇比人捉/3\帥
好彩詩借比我炸xDDDDD`
----------------------------------------------------<3`
朋友大晒=)`
愛情埋邊na ^0^
------------------------------------------------------`
聽講又有風球啦0.0
唉`秋天都打風,,,發生咩事,,=]
------------------------------------------------------*`
halloween 10-17號`
正哇
我地已經畫好晒地圖做好準備=)
系猛鬼村玩最驚個個^v^
其實我好淆,,hehe`
我睇完君比我本monday都勁驚=-=
未玩先驚喲xD
希望今年會high過上年啦`期待中,,
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 225 | »
|