個BLOG被我遺忘
=V=嘿
聽日同君去mk行街
-____-同買con"啡色的喔..呵呵
----------------------------
今日
超無聊..同君吹水.口.汗
時裝比賽個個都好索
d衫都好靚/_\十卜
琪身材真系超正囉
-_-又瘦又高..gd爆
做MODEL超正
跟住個個動感分享會
<--我就好似咁
然後本來諗住番屋企
但系我又唔想咁快返屋企
就去左旋屋企打牌
雖然我唔識xD
成班爛賭婆
樣子嚇人/____\
我望住佢地打
無奈-_-
總之返屋企訓覺=3=
好彩最後小T頂左君個位
君同我玩姐-00-呵呵
玩左8個鐘?_!先走人
臨走晒
呀哥打黎訴苦._.話比某庭困錢
某庭真系衰/_\好同情呀哥
唔好唔返-0-"唔好唔開心
亦都唔好發嬲/_\
哥總沒了480蚊<--哇哇哇!
|