琴晚我爸同媽共買了4個足3兩餐
-.-因為我叫老豆買弟又叫呀媽買
所以..買左四個
飽到食唔落
剩左1個餐
系我今晚既dinner T^T
今日...
真系好對唔住爸
-.-我竟然話唔去飲茶
之後老豆系咁話心淡
然後我先去...
原來今日系父親節
簡直不孝呢><s0r
跟住飲完茶..行左陣街
唔知數學點好囉
肥硬@@"v
然後爸帶我買鞋/3\我超內疚
返到家無幾耐
玩左陣電視
約左呀dick出黎溫書-口-"
之後meiling黎左
一開始系咁玩
過左無幾耐先認真番小小
所謂既溫書系我發牛逗
激到dick個fd超無奈
哈哈..對唔住呀
我超蠢-.-所以你點講極我都唔會明
溫左陣就返家
打比呀哥
可惡,,竟然訓左- -"仲同我講之前去左打機,,死仔
同君傾左陣電話
仲以為君今日閉關自守
原來佢訓左覺囉- -咩事,,,仲衰過我
祝聽日maths唔合格=]
預左..嘻嘻
|