| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 6 日 星期六  |
好開心  |
分類: 未分類 |
-v-呵呵呵
琴日好痛苦`仲要返全日囉
咩事><"
超多功課囉v_v"
之後仲要全部孖堂-_-嘔白泡
個個呀哥呢= =成日叫我比計數機佢
又唔問我拎v3v想比我打? 講笑-.-唔夠你打
哈哈`
放左學`改左學琴時間
Because m!ss唔得閒=)
0.0幾時先有得升級呢?
就黎生日lu+____+
中秋節你地又去邊+___+記住叫我
halloween今年好正喔 a___a
唔去唔得-.-對唔住自已
有成7間定唔知8間鬼屋囉
哈哈哈`
之後今日星期6`
我弟帶左個fd上黎home
同我一間學校咖0v0
個樣唔錯.. 仲要高過我lor==!
之後玩ps2
= =笑死左囉
玩零個時
又要驚又要玩-口-之後仲狂嗌
"零"系系一間鬼屋裹面影相
-v-+真系好嚇人囉
個手製仲要震...`!
之後我影緊隻細路女鬼個時
唔小心整喊左佢= ="
之後佢個老母黎報仇
嚇死= =狂追住我冇時停
仲鎖埋對門= =唔比我走
之後影低左佢張開個口想咬人既相
跟住就同弟玩打交
又系笑死左-_-大失敗
跟住佢個fd到左5點就走
@口@我冇背書...點算?!
我冇心機讀書@口@點算?
-___-v!我支c0n水超pk囉
用唔到囉-_-pkpkpkpkpkpk`
唉..都唔知打咩好,,系咁先啦`掰掰=)
--------------------<3`
恨你已將我忘得一清二楚`
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 225 | »
|