嘿"好耐冇打BLOG`
今日打番先*
3A班CAMP*
我最記得我地16個女仔坐系間房
打去新香蕉X樂部
-V-我最後都有出聲..講左句:LAWS`哈
我仲記得個條勁大嚇死人既蜈蚣
我地4個女仔系間房到訓覺聽歌傾計
記住個個行死人既山xD
願3A班友誼永固"我愛你地=]
星期2"15/7
同翎同君同詩同瑩去左清水灣SWIM
我去左翎條村觀賞- -
我幫翎吹脹個極大水泡"勁唔勁呢?
之後同翎去清水搵佢地
佢地班白痴話唔落水
得我同翎落去
一齊去到浮台傾計再游番番黎
跟住成班女仔就一齊癲
狂玩水戰"正
君驚水"笑死我囉..系咁大叫
我地系咁捉住佢d手手腳腳扔佢出去
個救生員玩我地= =吼
之後我地班女仔整左個保壘
同埋我落沙堆=3=
到左夜晚
竟然雷電交加
我同瑩沖完涼之後
一齊出去沙灘拎野既時候
個沙灘冇燈"個天勁夜"仲要有閃電&得我同瑩
點知- -行到中間既時候
瑩話見到我地放野個到有個小朋友拎住我地既玩沙個著野抓沙
仲要發出"沙"沙"既聲
試問咁夜點會有一個小朋友系沙灘到攪我地d野
之後我同瑩大嗌狂走- -嚇q死我
最後都平安返家
25/7 瑩生日大快樂
晨早起身戴c0n"笑死
攪到好耐先整到
換晒衫
之後就出門了
-_-去左坑口等瑩
-3-佢班中學fd我一個都唔識哇
之後我地成班人去清水灣半島
去瑩屋企
我狂滴眼藥水,,隻眼超乾
勁多野食-0-好味
個蛋糕勁正"blueberry味
0_0之後我地玩飛行棋啦
狂影相啦*仲有好多
夜晚"去瑩屋企食pizza
@@好味晒
個時隻眼乾死
載左12個鐘xD
打番星期日個日*
我同弟2點出發
出左觀糖會佢地
0_0冇左條沙灘褲"
想去死...
之後去到清水
勁多人哇0_0
之後見到表哥"
- -好想笑"
借左把沙灘姐"
之後坐系沙灘邊
有成班人行埋黎問我野
仲要用手機拍野= =超XYZ
姑姑整D野食好好味哇
跟住我再坐系個沙灘邊
有個我唔識既男仔無啦啦行埋黎
好靚仔-3-個頭金色"同右邊有隻耳環
同我講你做咩坐系到
問我咩名幾碎"
仲狂問左我好多野
佢自已一個人黎@@"
又叫我坐佢隻浮床到一齊出去浮台玩
狂話佢悶- -
系咁叫我同佢一起玩*
最後我都唔肯xDDD
雖然靚仔0_0但不過我相信佢唔系好人
游完返到屋企
食壽司>_<好味哇
君幾時再同我去釘多幾隻耳咖- -
我e家左右耳窿既數目唔一樣囉-3-
|