哈哈"
今日考完好失敗既中文
發覺自已唔系中國人
@0@我系外星人
之後諗住返屋企之際.口."
突然想去君家,,哈
詩同翎去左食野*0*
去左君家之後
食"種"
好好好好味>333<仲有牛奶伴隨
愛死7.7君
之後玩電腦a"a
玩左陣訓左陣
之後又玩-0-"
其實好有義意
因為教識左我好多野
佢部電腦太多寶物
我好似系到攪屎棍
整亂佢間屋
哈哈..激死佢/.\"
之後nut sd左個sms黎
一見到笑死我囉
"你的晴天娃娃好勁.勁大雨"
哈哈..笑死我t^t眼淚都漂埋出黎
最多下次唔畫比你@v@"
之後同君玩我地鐘意玩既野
這是祕密-x-"真系好好玩
kai子業always煩我地..哈哈
玩到癲左之後就返娘家@@
君隻手震{唔知點將將相掉番轉xD]
  b女><"超可愛
<--佢個個袋仔

我和詩的棒棒糖@@v

↑我既超級精神食糧{*左起:牛奶片..中:麥牙棒棒糖.右:尤魚乾?_?}
<--好好好好味
之前摘既士多啤梨a"a呵呵

今日我同君玩既無個性戰隊?_!低b妹
其實系kai子業sd黎比我地玩
哈哈"

累事既晴天娃娃<3笑死左
-0-下次唔畫晴雨娃娃
|