| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-07-28  |
分類: 未分類 |
哈哈-3-
今日系翎既生日*My老公
祝梨生日快樂唷=]
我打番26/7個日先=]
同低b君瑩韻去書展
晨咁早要起身-3-人都未醒囉pk
之後費事戴c0n"某君同我講話會去好耐
跟住就約左佢地去地鐵站等
去到個時多人到嘔白泡
....嘔緊
又要排隊又盛._.煩煩煩煩煩煩
之後我地行左好耐
餓到死左.0."
雖然好多野買
但系要同人地逼T^T
我地中途去休息...幾個乞e婆坐系地下
-.-一切都唔理..偉大嗎?
跟住各有各位=3=
中途無啦啦韻要走.v.再見
然後我地就去睇馬賽克0v0超得意
我買左盒黎整..嘻嘻
我仲買左本自殺兔書=v=+
個袋勁重-3-
跟住我地就返屋企啦^^"
28/7 翎生日<33333
我滴翎又大一碎luuuu*
今日好早就起左身
之後就戴啡c0n去淘大等佢地
一去到就見到ivy狂大叫
好痛=3= m痛,,,xDDDDDD
我同ivy昭善佢地最早到
之後佢地黎晒
我地用大房
笑死左
成11個男女=]
之後我地狂癲
癲癲癲x100000000=v=+
真系好癲= ="
但系勁餓
玩到7點先走
跟住去食野
-.-咪笑死我啦"
我竟然食得最慢
最後去左買點
跟住就同呀dick返屋企=]
祝翎生日快樂^^
----xXxXxXxXxXxXxXx----
某個人同我收皮啦唔該^0^
同人講話我同你一齊過
收皮^_____^
你咁靚仔..0v0我受唔起bor`
第42天*
一起過有快樂過嗎?
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 225 | »
|