15碎了`
祝自已生日快樂,,,haha
如果嬈唔講起聽日系24號`
我諗我都會唔記得;]
希望佢個風掛到聽日9點v3v
咁我就唔洗返`
好期待halloween個日`
4小褔加5慢x]
一齊去`另具一番滋味xD
好鬼想見到一齊嚇到發癲個樣lor`
其實有好多野之前都想打
不過隔左咁耐唔記得左lu`
中秋節個日好正呀
^v^超好玩`
同君.瑩.賢.dick.謙.king.明.{平}?. 樂.業.`仲有咖`<3
不過唔記得左-v-漏左你要題番我...
一齊玩ture or dare"
笑死左`咪將2個名製成一個人na;]
之後ivy同佢弟黎埋xDDD
呀哥呃人-_-+唔黎!記住你!!
之後玩到好夜食埋個宵夜就同呀的行返屋企"End`
---------------------------------------v3v
大出血`
好多功課未做,,,
VA點算-,-做都未做
我冇key既時候
原來去蝦's home系最好xDDDDDDDD
------------------------------------\./ "
呀rain用長途打比我
-,-嚇死我lor
一開始我聽到d半廣東話半普通話的語言{x}?!
- -之後佢又用133`
我仲以為系d自由行或者麻甩佬打黎
但最後原來系rain打黎`比佢嚇餐死x_x`
ㄎㄎ..
|