CRazYChRisTy
暱稱: [▌[小]餅..*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

                

Monday,February6,2006

金日放完假之后第一日番sch*
又係7點中度落去等牙ling一齊搭車..
嘩!!!牙ling剪左頭髮,,
佢吾俾我睇啵,,
超我都剪左啦..
跟住我上到車先見到佢個頭,,
都幾好牙,,
(起碼好過之前個果囉!!)"
我同豬潤一架車..
佢講野好鬼搞笑囉吾該-3-!
番到學校....
我一行入班房門口..
個個人都望住我囉!!!!!
無奈到爆炸,,
個果都話我剪完頭髮好睇左好多....
緊係啦....
我之前個果髮型成個三角形禁=V=!
是嗎??我都知架啦-3-!
死啦!!!!!
金年十名都吾入.....
都吾知考第幾嚕!!!!!!!
好彩-[ 雞梁 ]-話全班得兩個人吾合格咋,,,
hehe!!!
一定吾會係我...
我得果3科吾合格咋麻(應該)=3=!
放左學去買筆筆同呎呎>3333<
宜家成日學左潘龍笑囉!!!!!!
無奈到爆ar!!!!!!!!!!!!=V=!

刊登時間 : 2006-02-06 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

Sunday,February5,2006

金日我同牙wing,賴佩,哥哥(潘龍)佢地走左去聖道迦藍後面個果公園度玩,,
表面上係玩其實係去果度飲酒=V=!
我地買左勁多酒囉!!!
本身我地係順天超市買左兩枝酒,,
跟住飲完之後我同賴佩去超市買左3罐啤酒,,
買到返去勁難飲>V<!
我地扔哂去,,
跟住牙wing同賴佩再去超市買左3枝酒返泥,,
我金日飲左2枝既度啦....
潘龍飲左1枝幾,,
牙wing飲左1枝幾,,
賴佩同我一樣飲左兩枝幾....
跟住我地返度球場...
拎左檸樂部mp3聽...
暈暈地禁=V=!
又有小小頭痛咁啦....
宜家好鬼中2飲酒...>3333<"
愛爆牙簡直-3-!
唉...!!!
話禁快加放完假啦...
吾想返學牙....
返學又要對住成on9班仆街仔..=3=!!

刊登時間 : 2006-02-05 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

Saturday,February4,2006

金日係公公牛一>3<!
講聲Happy Birthday先啦!!
晏就去左將軍澳,,
諗住去買返對All Star d鞋,,
點知冇我想要果隻色=V=!
無奈到爆炸囉已經!!!
跟住我陪我家姐去世紀同返佢地講,,
尋日先電完直髮,,
金日已經曲返哂囉-3-!
跟住Econ幫家姐整返好d頭髮,,
我就坐左係度,,
梁成,牙聰,喪B係度賭$-3-!
佢整好之後,,
我就去左球場搵人玩=3=!
上到去,,
得牙恆同牙劉果班人係度,,
跟住我咪坐係度食西北風囉=V=!
跟住牙wing,賴佩,勞輝佢地去完街返泥,,
跟住牙wing佢地好似吾多彩我咁,,
可能同我尋日同賴佩講過牙wing中2牙恆單野有關啦,,
係度同牙wing講返聲對吾住!!!
我吾會再講你中2牙恆架啦!!,
我信你吾中2牙恆,,^^"
你吾好嬲我啦~!
跟住佢地落左順天,,
我就見到文俊啦,,
我同佢揮手,,
我覺得佢係見到我同佢揮手果囉!!
但係佢理都吾理下我囉!!
呢d咩態度牙家陣!!!!!!!
做吾到情侶,,做返fd都得掛,,
宜家佢連hi一聲都冇囉!!!
算..............以後都吾同你揮手,,hi囉!!
你想既話!!!!!!!!!!!!!冇野架!!!!!!!!!!!!!!!
跟住我同屋企人入西貢同公公一家食飯,,
好多山珍海味牙>333<食到我超飽啵-3-!

刊登時間 : 2006-02-05 02:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

Happy Birthday To You*=]
公公生日快樂牙>3<"
今日係公公牛一,,
所以今日我地又要入西貢請公公佢食飯=V=!
禁姐係又冇得落去嚕!!
唉~本身我都想諗住放棄文俊,,
去中2返牙恆babe>3<"
不過宜家我一中2返牙恆,,
eagle就話覺得牙恆係中2牙wing-3-!
算吧啦咁!!
都係吾好中2牙恆啦,,
我吾想因為一個人,,
而冇哂d朋友,,
我零願當牙恆係我牙哥算啦,,
都一樣可以過,,
橫掂我都吾係禁中2牙恆姐,,
宜家放棄都放得切既=V=!
我都係中2返我最愛個果,,
-[ 文俊babe ]- >333<!
HEHE*冇計啦,,
我仲係好中2文俊架麻,,
雖然我吾知佢仲中吾中2我,,
但係我直覺上俾我覺得佢仲中2我既!!!
算啦!一砌順其之然吧!!><"
XDD,,
我終於搵到陳小春果首啞忍啦!!
好開心牙XDD"
吾知點解,,
宜家好想飲酒-3-!
呀!!聽日可能同牙wing賴佩,牙潮同牙勤佢地上山玩,,
我地會買酒飲果啵,,
好野,,
我要飲酒牙><"
啤啤佢都好牙麻=V=!
haha!!


刊登時間 : 2006-02-04 12:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

Friday,February3,2006

今日都一樣係4點出門口啦-3-
跟住我落到去,,
一個人都冇=3=
咁咪去左格仔坐囉,,
死ET又走過泥,,
跟住牙wing同賴佩泥左,,
咁咪一齊去冒險樂園搵勞龍囉!!
收皮啦~連打個-[ 去 ]-字都要打俾人問點打,,
吾識打字就咪撚同我講野啦,,
死肥龍!!!!*
跟住我地返返球場之後,,
見到豬潤,,
豬潤著到勁型啵今日,,
緊係去溝女啦頭先-3-
同佢講左幾句,,
跟住去左格仔坐,,
後尾牙wing話想去球場,,
咪去囉!!
跟住見到牙恆-0-"
我地係度玩-[ 炸板 ]-"
玩玩下牙恆話去順天搵人鬥波,,
跟住我咪同牙wing一齊去順天搵佢地,,
扔低賴佩一個,,
後尾去到天韻樓果籃場,,
我地係果果山坡度玩,,
傾計,,唱歌仔,,
等賴佩過泥,,
跟住賴佩打泥問我地飲吾飲酒,,
好牙,,橫掂我都吾多開心,,
啤啤佢都好,,
跟住賴佩買左隻d味勁似燒毒藥水既味咁=3="
無奈,,
算啦,,橫掂我都係啤咋麻,,
解吾開心d野咋麻~
又吾係要飲d勁好味既-3-"
跟住賴佩自己-[ 對 ]-左一隻,,
我同牙wing一齊飲一隻,,
但係牙wing飲左幾擔就話吾飲,,
咁我咪-[ 對 ]-哂佢囉,,
我地係個山坡度架麻,,
咁賴佩話想-[ 爆樽 ]-"
咁我地咪一齊爆囉>3<
haha!!
-[ 對 ]-完酒之後,,
返返球場,,
賴佩牙wing佢去冒險樂園,,
咁我咪自己係球場囉~
跟住我係度坐,,
個頭有d暈暈地,,
好似醉醉地禁=V="

刊登時間 : 2006-02-03 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]