| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Saturday, January28, 2006
今日係年廿九la,,
聽日就初一嚕,,
太好了,,又有得收$,,
不過冇得見到文俊佢,,
呢幾日都/_____\"唉!!
今日同牙媽家姐一齊去左新都城,,
買禮禮俾親親,,>333<"
跟住返到屋企到成4點嚕,,
咁我咪即刻落球場囉,,
落到去得盧龍係度,,
無奈!!!!!-3333333-"
牙winG又上左牙潮屋企,,
唉,,!!無奈,,
盧龍走左之後,,
自己一個係球場等左牙winG成粒中,,
佢都未泥,,
爆無奈囉!!!!!!!!!!
搞到我勁凍,,
算,,返歸玩電腦好過,,
睇文俊果日記板,,
佢真係病左牙,,/___\"
記住食藥牙,,,,你吾舒服,,
我會吾開心架,,,
祝你快d好返la>333333<"
新年快樂,,
HAPPY NEW YEAR!!,,"'
夜晚我家姐同腐乳出左維園,,
我自己霸哂部腦,,
HAHA><"太好吧!!!!
文俊宜家都未on拉,,
5知佢今日會吾會on拉呢??
好想見到佢牙,,好掛住佢牙>3333<.."
玩下100問先,,HEHE= " =*
1) 現在幾點: 十點搭三,,
2) 你的全名: 劉漪鈞,,
3) 你的花名: Bo BANG薄餅,,
4) 你的網名: Bo BANG*薄餅,,
5) 你的學校: 「五粒燒牛丸」,,姐係『五邑司徒浩』,,
6) 你的年級: 中二,,
7) 你的血型: O型,,
8) 你的生日: 7月30-(識做la]-,,
9) 你的年齡: 13碎,,
10) 你最好的朋友: 牙winG,,
11) 你最喜歡的人: 文俊>333<"
12) 你最愛的人: 文俊>333<"
13) 你最討厭的人:suGo & 格餅><"
14) 跟你最有緣的人: 吾知,,
15) 跟你最無緣的人: 都吾知,,
16) 跟你最相似的人: 牙winG掛,,
17) 跟你最不相似的人: 吾知囉!!
18) 跟你最岩傾的人: 牙winG,,
19) 跟你最不岩傾的人:有好幾個,,
20) 誰最重視你: 鬼知,,佢又吾係我,,
21) 誰最了解你: 牙winG同文俊掛,,
22) 誰最關心你: 牙winG同文俊掛,,
23) 誰最喜歡你: I don' t no,,
24) 誰最常跟你一起: 牙winG,,
25) 誰最支持你: 牙winG,,
26) 誰最常跟你聊天: 牙winG,,
27) 誰最常責罵你: 我媽子,,
28) 誰做錯了事: 我,,HEHE*「講笑」,,
29) 誰做錯了事.你一定不原諒:I don' t no,,
30) 朋友中,誰最令女: 牙bee,,
31) 朋友中,誰最令仔: 文俊,,
32) 朋友中,誰最型女: winne姐,,
33) 朋友中,誰最型仔: 文俊,,
35) 朋友中,誰最聰明: 牙winG,,
36) 朋友中,誰最笨: 我牙我牙!!
37) 朋友中,誰最討你歡心: I don' t no,,
38) 朋友中,誰最口花: 梁成,,
39) 朋友中,誰最穩重: 文俊,,
40) 朋友中,誰的話最有道理:牙winG,,
41) 朋友中,誰最會說笑話: 梁成,,
42) 朋友中,誰最直腸直肚: I don' t no,,
43) 朋友中,誰最愛說謊: 吾知,,
44) 朋友中,誰最誠實: 吾知,,
45) 朋友中,誰最高: 高佬哥哥,,
46) 朋友中,誰最矮: 賴佩掛,,
47) 朋友中,誰最肥: 六師弟,,
48) 朋友中,誰最瘦: 牙winG掛,,
49) 朋友中,誰最八掛: 賴佩掛,,
50) 朋友中,誰最追上潮流:winne姐,,
51) 你最喜歡的牌子: SUPER LOVERS,,
52) 你最喜歡的運動: 籃球,,排球,,
53) 你最喜歡的動物: doGdoG,,
54) 你最喜歡的食物: chesee cake,,
55) 你最喜歡的髮型: 靚靚,型型既,,
56) 你最喜歡的電視節目: 情謎家族,,睇完了/___\"嗚嗚嗚!!
57) 你最喜歡的電影: KING KONG,,
58) 你最喜歡的衣著: 靚,型,,
59) 你最喜歡的卡通人物: 三眼仔,,
60) 你最喜歡的歌曲: 命硬,戲中有氣,好人,一埸誤會,My Love My Fate,心亂如麻,我有今日,,
61) 你最喜歡的歌星: Justin, Janice, 基仔>333<"
62) 你最喜歡的明星: I don' t no,,
63) 你最喜歡的說話:好多果啵,,
64) 第一次到Xanga的感覺:靚令,,
65) 你開Xanga的日期: 我都冇開過,,
66) 你最常看誰的Xanga: 文俊,,
67) 誰的Xanga最靚: suGo同格餅........掛!!!!!!
68) 誰最常打Xanga: 鬼知咩,,
69) 誰最很久才打Xanga: 吾知,,
70) 你經常留言給別人: 吾多,,
71) 最常留言給誰: 吾知,,
72) 誰最常留言給你: 之前就係文俊囉!!!
73) 會否覆別人的留言: 會架,,係fd果d,,
74) 收到留言,感覺開心嗎: 睇下邊個留la,,
75) 誰的Xanga最多照片: 小琪BABE*,,
76) 誰的Xanga最多字: c man,,
77) 誰的背景音樂最好聽: 我我!!
78) 誰的Xanga最常更換背景: 吾知,,
79) 現在SUB了多少人: 十隻手指數得哂,,
80) 現在有多少人SUB了你: I don' t no,,
81) 你的理想情人是怎樣: 好似文俊份人咁既,,要文俊就得架la,,
82) 拍拖次數: 4次,,
83) 你是不是專一的人: 是的是的,,
84) 喜歡的感覺是怎樣: 吾識點形容啵,,
85) 愛的感覺是怎樣: 丞上題一樣,,
86) 容易愛上別人嗎: 睇下佢份人點la,,
87) 容易對別人有好感嗎: 容易la都,,
88) 怎樣才能開始一段感情: 兩方兩情廂願,,
89) 現在你有喜歡別人嗎: 有牙有牙!!!
90) 現在你對別人有好感嗎: 有牙有牙!!
91) 若有,多少個: 1個,,文俊>333<"
92) 現在有多少人追你: 吾知,,
93) 現在想拍拖嗎: 想想!!緊想!!
94) 現在的感情生活快樂嗎: 不快樂,,
95) 現在最想念的人是誰: 文俊,,
96) 現在最想說的一句話: 我好愛你牙!!文俊>333<"
97) 現在最想做的一件事: 吾知,,
98) 睡覺前,你通常做什麼:整好張被,,
99) 給你一個願望,你想怎樣: 我想同文俊起番埋一齊,,1314,永不分離,,
100) 現在幾點了: 十點搭8,,
Xanga 100問: http://www.xangascript.info/questionnaires.php
刊登時間 : 2006-01-28 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Friday, January27, 2006
今日朝早好鬼興,,
不過晏就就好開心la,,
點解,,??
慢慢同-[你]-講吧!!!!"'
今日我晏就2點幾就落左街玩嚕,,
hehe,,^^"
我牙媽5知架,,
我偷偷地落既,,^^"
落到去,,同牙winG又走左去冒險樂園玩,,,
玩完之後經過牙恆屋企樓下,,
我大嗌-[馬偉恆]-,,
我地返返球場,,
牙恆落左泥,,
佢話今日聽到有人係樓下嗌佢啵,,=3="
hahaha!!!^^"
我泥既果果,,,,
跟住玩玩下,,
見到文俊經過,,
佢見到我都冇行過泥,,,
/____\"hi都冇聲,,,,
佢係咪5理我la,,
佢憎左我牙!!!!???
5好牙,,,
跟住我諗左勁耐,,
後尾我同牙winG去左隔離場,,
見到文俊係格仔自己一個坐係度,,,
佢後尾行過泥,,
叫我過去,,,過到去,,
佢問我梁成係邊,,
我話係世紀囉,,
-[我岩岩先同佢去完順利拎毛更去洗泥]-,,
跟住返返去,,,,
哨住文俊又問我見5見旺仔,,,
我話佢好似去虹順天,,,,5知牙,,
後尾我見佢拎藥出泥食,,,
你係咪5舒服牙??
記住睇醫生牙,,
就新年,,5好整病自己牙,,小心身子牙!!!>33333<"
你5舒服,,我會5開心架!!!!!!!/____\"
記住食藥牙>333333<"
跟住佢走之前送左粒-[金莎]-俾我,,
多謝你牙文俊,,,
對我真係好>333333333<"
錫哂你牙>333333333333<"
一生一世都咁愛你!!!!!
刊登時間 : 2006-01-27 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Friday, January27, 2006
今日好撚興囉!!!!!!
我一開msn就俾SUGO串囉,,,,
冇病牙,,有病睇醫生la,,
話我跟格餅風,,,
一樣叫咩餅啵,,,
冇野牙你,,我大巴fd都叫咩咩餅架la,,,,
燒餅,蝦子餅,牙餅,格仔餅.........
大巴人la,,,話我跟風,,,,
冇撚野牙麻,,,,,
又話我-[臭HI ]-,又話我-[鄉下妹]-,,,
邊個話俾你聽我係-[鄉下妹]-牙,,,
低Q能!!!!!!!!!
跟住我同返格餅講,,,
我問佢係咪係SUGO面前講過我d咩,,,,
佢話冇囉,,,,握我牙,,,
SUGO岩岩先話係你同佢講架,,,,
冇撚野牙!!!!!><"
講人壞話咪應左佢囉,,,,
都算la,,,,我問多佢一次有冇,,,,
佢都話冇囉,,,狂我一直當你係我好朋友,,,,
宜家,,,,哼!!!!!5洗指意牙,,,,
SUGO話我想叫佢帶我出mk喎,,
我幾時有講過牙??
我邊年邊日幾點同你講過牙,,,低能婆,,,,
跟住格餅仲話我臭啵,,,
係牙,,,我係臭架,,,吹漲牙!!!!!!
好過你牙,,,哂命,,,,
話香過我啵,
係牙係牙,,,
香過我就5洗查香水la,,"
多數查香水既人呢個身都係好臭架,,
所以用香水泥染色自己既臭架麻,,
冇話你臭先用香水,,,
臭格餅,,
話我染,,係牙我知我係染牙,,"
5撚俾牙,,吹漲牙!!!!
咁你係咩牙,,你咪一樣咁染,,,
臭格餅!!!!!憎死你牙,,*
跟住SUGO又係到講埋d低能野,,
後尾兩個臭西係度狂sd野俾我添,,,
都低低地既,,
咪sd囉,,宜家又5係我累,,
睇下邊個累d囉,,
好撚白痴囉佢地,,,
我講多最後一次,,
我冇跟過格餅風牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!
刊登時間 : 2006-01-27 12:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Thursday, January26, 2006
今日好好玩牙,,
我,牙winG,盧龍,賴佩同埋佢條仔一齊去mk行街街,,
搭車果陣賴佩同佢條仔爆親密囉=3="
冇眼睇牙^^"
去到mk,,
我同牙winG掀甩左盧龍,賴佩佢地,,
同牙winG兩條友去買衫,,
我買左一年LOVERS HOUSE既衫,,
一件紫色既褸,,
一對白銀色尖鞋,,
我最中意就係對尖鞋la,,
靚哇!!!!
搭車返順安果陣見到牙恆佢地係mk,,
超!!好野la,,
叫佢今日去mk佢又5話去,,
宜家又泥,,
你好野!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
返泥果陣經過世紀見到梁成,,
同佢傾左兩句就去左球場,,,,
去到球場見到豬潤,,,
同佢玩左陣,,,
賴佩就同佢條仔返屋企拎野,,,,
我地係格仔坐,,,,
跟住過左好耐,,,
我同牙winG去順利果間,,
-[冒險樂園]-玩,,,
行到去順利見到賴佩佢地,,,
咁咪同佢地一齊去玩囉,,,
去到果陣,,,,賴佩條仔就請我地幾個玩la,,,
我地勁白痴玩埋d白痴野,,,,,=3="
玩玩下仲見到-[大隻佬]-添,,,,-3-"
佢係度返工嘛,,緊係見到la,,,,
返返球場見la,,,,
賴佩佢買左附啤牌玩,,,
我地玩完21點玩潛烏龜,,玩完之後又玩-[坐dee]-"
勁好玩,,,見到牙恆串完佢之後玩炸板,,,,
爆好玩啵,,,未試過玩得咁開心,,,,^^"
跟住玩玩下見到文俊佢,,,
佢連同我say hi都冇聲,,,
唉,,我地關係越泥越5好la/______\"
跟住佢就落左觀塘嚕!!!!!!
我今日搭車返泥果陣,,,
我都為佢喊左一陣,,,,
我見到賴佩同佢條仔嘴,,,,
我又諗返起我地一齊既時侯,,,
咁咪喊囉!!!!!!!
玩到7點度返左歸,,,,,,,,,
刊登時間 : 2006-01-26 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Wednesday, January25, 2006
今日實在太開心la,,
今日放學等埋牙winG剪頭髮架嘛諗住,,
點知,,文俊同梁成係世紀果度,,搞到我5禁入去,,
死LA,,豬潤話梁成宜家係世紀度做,,
oh my God!!><"
但係我點都要剪架嘛,,
咁咪入左去囉,,
好彩文俊5係度姐,,
梁成幫我洗頭牙,,
開頭我都好驚,,
後尾佢一路同我傾計,,
都冇咁驚,,佢洗頭洗得好鬼舒服架,,
仲幫我按埋摩,,
搞到我好想訓覺,,
衰人泥架,,!!!!!!
洗完頭之後等姐姐幫我剪,,
姐姐5洗兩個字幫我剪完,,
我爆5開心囉,,
佢剪到我d頭髮曲哂,,
好彩後尾姐姐叫牙樂幫用個負離子個d夾幫我夾直佢,,
夾完之後好似電左負離子咁,,即刻靚哂,,
牙winG都話我剪完之後靚過之前,,
多謝你牙,,梁成>333333<"
錫哂你,,"
聽日同牙winG,賴佩佢地11點半係球場等,,
跟住出mk買衫過年,,,再返球場玩,,
剪左個頭之後開心左好多>333333<"
刊登時間 : 2006-01-25 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 37 | »
|