|
今日一落到去就見到死肥龍X射佢地係到但係見唔到牙wing
跟著我又見到牙婷同菠蘿頭一齊行緊過黎
我問牙婷牙wing去左邊佢話牙wing係學校6點先放得
跟著到左5點半到我見到牙wing我就同佢去左第2面打波我又見到牙濤
我地就同班令仔鬥波佢地好白痴嫁
好似密峰追密糖咁~都冇佢地咁好
我地win左之後高佬請野drink
到左6點半我就返屋企
刊登時間 : 2005-09-10 01:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日我放左學返黎我覺得好眼訓
走左去訓覺~訓到4點半加慧打電話黎~
如果唔係我就訓到7點幾嫁啦~一落到去見到牙wing著著校服~
佢著著校服都幾好牙^^"跟著牙wing叫我陪佢上去換3
我就同牙wing上去啦~行到去閣思見到文俊牙^^"
我同牙wing上完去之后就走左去順利還bookbook~跟著去seven買野食
返返去籃球場我地就走左去閣思打波
d令仔好鬼白痴牙~係到扲d chicken-wing黎扔喎~
整到成個籃球場都有
低嫁...............
我見到咁就同牙wing去返迦密鬥波鬥到7點到啦
就走左lu~跟著我諗住訓既時侯~我望落二樓我見到文俊同菠蘿頭仲有梁成牙
我企左係到好耐佢地都見唔到我唉...
咁就走左去訓啦
刊登時間 : 2005-09-09 02:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日落左去就見到X射.牙冼.菠蘿頭......
我就同X射係到傾計~我傾傾下見到菠蘿頭係到對牙冼做埋個d勁>u<"既野~
後尾我同牙win好無聊咁走左同班令仔鬥波~鬥鬥下見到光仔梁己佢地坐左係到睇我地鬥波
勁白痴囉d人~個果死肥仔又唔知佢肥同打波咋喎~係到扮哂野咁~食屎啦叫佢~
跟著我又見到牙恆走過黎跟著一見到我就走返返去~都白痴既~
我打到6點半到我牙媽放工返黎
順便叫我返屋企~我行到樓梯個到
見到牙恆係後面~超!﹗都唔關我事喇~
刊登時間 : 2005-09-09 02:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
hihi~sor牙~我之前個日記板俾人改左密碼so冇打日記
宜家打返啦
今日一落到去見到牙婷同牙wing佢地.跟著我地就打波波
打打下見到X射個細路.菠蘿頭幫佢改左做X射路[佬]︿︿" 哈哈!﹗
跟著我地走左去第2面打啦我地係到鬥波
鬥鬥下個天落雨喎~但係果時出緊太陽嫁~傻傻地嫁果天
我地就去左格仔到坐~我就同牙wing出左去淋雨~淋到濕鬼哂~
我到左6點半就走左lu~
刊登時間 : 2005-09-09 02:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 |
|