蝦 佬~"
今日下午落左去玩都冇咩人既~我係到同左菠蘿頭傾計傾左成個鐘頭~
跟著我就返左屋企沖涼食飯~食完飯我就落去玩啦~好開心牙︿︿"
我一落到去就見到文俊啦︿︿"跟著我地諗著去新公串李家寶~
文俊就行我地前面~佢行下行下就問我[牙鈞~你上唔上山玩牙??]
我話唔去~跟著人地去搭的士~但係我地行緊果時佢係後面叫我等埋佢~
我問佢[你又話上山既??]佢話個司機叔叔唔肯車我地上山~所以唔上~
跟著我地幾果跟著文俊去新公~去到果到坐左一陣~
又見到個果李XX叫佢食屎啦~扮哂野咁~又唔知樣衰喎~
跟著又係到講我咩咩文俊~係牙我係鐘意文俊牙咁又點牙~
好過佢係到作野牙話佢條仔係呂惠龍~跟著我地走去問呂惠龍佢話唔係嫁~
係到扮哂有仔咁~收啦!﹗跟著我地走左去格仔到玩~玩玩下牙文俊佢地都過左黎︿︿"
傾左一陣計之後牙加慧話要返去扲keykey~
我地就去左扲啦~返到黎去返頭先文俊果到~但係唔見左佢地
跟著有人講望咩牙望~原來文俊佢地上左去樓果到~佢係上邊嗌落黎~
差d俾佢嚇死牙>﹏<"跟著我同菠蘿頭牙佢地去玩啦~
玩玩下牙聰走左落黎~佢都係到玩~佢玩左一陣~
文俊都走埋落黎~文俊坐左係我隔黎牙︿︿"佢話佢好耐都未玩過黎d野~
hehe~"跟著我牙媽行左過黎~文俊問我洗唔洗我行開先牙~我話唔洗~
跟著牙媽都冇罵我同班fly仔玩啦~太好啦~我琴日成日係我牙媽面前講文俊d野
佢都冇罵我~跟著我玩到11點到就走左lu~