CRazYChRisTy
暱稱: [▌[小]餅..*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

                

不要離我太遠 Stephy

如果你想我哭 憑恐嚇就能夠
而你其實不必 真的要走
除非我不夠好 毋需再做朋友
而你情願孤單 都不接受

*要是我 先開口 很需要 你逗留
 告白有用 還是根本沒有
 求求你 保護我 可是個 更差理由

 不要離我太遠 掉頭望一眼就見
 分隔開 過了十米 我便懷念
 不要離我太遠 突然離開我視線
 這個心 也會被你牽走一片
 就算辭行未可以避免 請你走之前
 仍能讓我發現 曾為我真的心軟*

離開你一秒鐘 立刻我就頭痛
誰人陪在身邊 都不放鬆
情感已經接通 明顯你在遙控
如你留在對岸 怎麼會動
REPEAT*
不要離我太遠 二人離天百丈遠
心愛的 為何又要變做懷念
不要離我太遠 突然第三次大戰
極惶亂 仍然盡快趕到面前
就算辭行未可以避免 請你走之前
仍能讓我發現 曾為我真的心軟

刊登時間 : 2005-09-24 11:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

今日一放學就返左屋企~跟著我諗住去廁所跟著見到隻好大隻既野~

好驚牙>﹏<"跟著我落左去打波波~見到文俊牙︿︿"

冇啦啦落雨牙~我地走哂去格仔~跟著過多一陣文俊就走左上二樓=[

跟著梁成又落左黎~跟著我玩到6點7到返屋企~

我返到屋企望落二樓~我見到文俊同牙龍光仔牙旺仲有二個女仔牙~

我好唔開心牙=[

>︿<"

 

刊登時間 : 2005-09-23 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

蝦  佬~"*

我宜家返緊學嫁~不過我係mmlc所以呢我就打日記囉好悶ma~

又要搵個D咩咩diseny資料~咪上下黎囉~個果死人牙sir~

係到嘈嘈嘈~到唔知佢嘈咩~唉...算巴啦~

唔打啦我要搵頓資料啦~今晚左打啦~

bibi~

蝦  佬~"*

宜家我係夜晚牙~今日我放左學之後我就去左籃球場睇下有咩人~

哈哈文俊係到牙好開心牙∼

我玩到6點8就走左lu∼

跟著夜晚返到屋企∼我好無聊所以去左文俊果日記板睇下佢有冇打啦∼

︿︿”佢有打牙∼佢打話〔我今日訓到唔知4點幾定係5點幾就落去順安搵你〕

我唔知佢講個果你係邊個∼??我都唔知我好想知牙∼

跟著佢又話上左格餅個日記睇啦∼佢話見到格餅果日記寫住有老公佢既心情好無奈∼

佢仲鐘意格餅??

刊登時間 : 2005-09-22 09:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

哈哈哈~今日一起身就上左文俊果日記板睇啦~

我見到佢日記打我果名落去牙︿︿"太開心喇~佢第一次打我果名落去牙!﹗

跟著我就同牙聰傾計~佢話俾我聽佢對加慧有好感牙~

跟著我話俾加慧聽加慧好無奈~佢話唔會鐘意牙聰啵~

我唔知牙~跟著我諗著出門口嫁啦~冇啦啦~牙聰打俾我問我幾點落我話宜家~

佢話[嗯~記住bring波啵~]跟著我落到去牙聰就跟著我地咁耐~hehe~有d野既...

不過我唔會講~費事啦俾人罵牙~

刊登時間 : 2005-09-20 06:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

蝦   佬~"

今日下午落左去玩都冇咩人既~我係到同左菠蘿頭傾計傾左成個鐘頭~

跟著我就返左屋企沖涼食飯~食完飯我就落去玩啦~好開心牙︿︿"

我一落到去就見到文俊啦︿︿"跟著我地諗著去新公串李家寶~

文俊就行我地前面~佢行下行下就問我[牙鈞~你上唔上山玩牙??]

我話唔去~跟著人地去搭的士~但係我地行緊果時佢係後面叫我等埋佢~

我問佢[你又話上山既??]佢話個司機叔叔唔肯車我地上山~所以唔上~

跟著我地幾果跟著文俊去新公~去到果到坐左一陣~

又見到個果李XX叫佢食屎啦~扮哂野咁~又唔知樣衰喎~

跟著又係到講我咩咩文俊~係牙我係鐘意文俊牙咁又點牙~

好過佢係到作野牙話佢條仔係呂惠龍~跟著我地走去問呂惠龍佢話唔係嫁~

係到扮哂有仔咁~收啦!﹗跟著我地走左去格仔到玩~玩玩下牙文俊佢地都過左黎︿︿"

傾左一陣計之後牙加慧話要返去扲keykey~

我地就去左扲啦~返到黎去返頭先文俊果到~但係唔見左佢地

跟著有人講望咩牙望~原來文俊佢地上左去樓果到~佢係上邊嗌落黎~

差d俾佢嚇死牙>﹏<"跟著我同菠蘿頭牙佢地去玩啦~

玩玩下牙聰走左落黎~佢都係到玩~佢玩左一陣~

文俊都走埋落黎~文俊坐左係我隔黎牙︿︿"佢話佢好耐都未玩過黎d野~

hehe~"跟著我牙媽行左過黎~文俊問我洗唔洗我行開先牙~我話唔洗~

跟著牙媽都冇罵我同班fly仔玩啦~太好啦~我琴日成日係我牙媽面前講文俊d野

佢都冇罵我~跟著我玩到11點到就走左lu~

 

刊登時間 : 2005-09-19 12:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]