CRazYChRisTy
暱稱: [▌[小]餅..*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

                

hihi~今日返到學校個牙sir就教第一堂~

唉,,,好樣衰囉佢~好心佢啦講野成個女人咁~人妖-口-"..............

跟著上完中文上西史~唉,,,悶到嘔電-3-"我未試過上一堂係咁悶嫁~

到左食飯時侯~嗯,,,d野都幾好味yummyyummy~^^"

跟著我就留左係班到玩同睇書~我發覺佢呢成日都好似望著黎x汶咁~

不過算啦~佢鐘意囉~都唔關我事呢d野,,,,,,,,,,,,,,,,,,

咁到左中史堂嘩個miss好撚串囉~叫佢食屎啦~又唔知自己樣7(雖然我都係-0-")

到左放學我就自己一個人搭車返屋企~返到屋企好悶牙~

又唔落得去打波~又見唔到佢~哼!﹗算,,,,,,,,,,,,,,,><"

刊登時間 : 2005-10-03 04:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

哈哈~今日好開心牙佢今日都有落去~

我地今日叫左牙恩扲排球落黎打~有得打lu~kaka~我都好鐘意打排球嫁!>u<"

打打下文俊先落黎佢著拖鞋啵==

跟著文俊同菠蘿頭佢地玩啤牌~我地幾個女仔就打排球~打打下加慧打左出去~

我咪去拾波囉~文俊對著我笑牙^^"kaka~!跟著文俊又出黎話打~

我同文俊一對~加慧同牙恩一對~對打~

哈哈~開心又怕羞,,><,,"開心到唔知講咩好~

文俊成日對我笑牙^^" " " " " " " "

跟著文俊同左光仔同埋光仔條女去二樓食野~

我返到屋企都見到文俊佢係二樓行過~嘻嘻~佢好靚仔牙>3<"

愛死佢牙>3<""""""""""""""""""

刊登時間 : 2005-10-02 08:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

一朝早我就去左順利食早餐~食完就返屋企開icq同msn~

onon下文俊on左啵^^"我同佢傾左一陣計佢話打機先咁就off左啦==

88都唔講~無奈-3-"跟著我咪聽歌囉~同埋同牙沈傾icq~

傾傾下文俊又on返佢問我幾點落順安我話4點~佢話[我要去左光仔屋企訓完先落黎啵~

到左4點我就落球場~見到xx恆牙劉同曹公公仲有水喉.........

唔見文俊啵~咁我咪去閣思睇下有咩人囉~我見到文俊同家成坐左係到~

但係我唔夠膽過去啵~怕羞嫁ma,,><,,"

跟著文俊佢地走過黎打波~再鬥波~咁我咪同菠蘿頭佢玩十分囉~

玩玩下文俊又話玩啵~^^"一齊玩kaka~

玩玩下佢又唔知去左邊到~算.........我射波~

跟著佢又返黎但係我過多1個字就走lu~個果死人印尼佬好撚克人憎牙><"

同佢好熟牙打我食屎啦~真係好想媽7佢牙~好火牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

夜晚我又去左新都城行街街~行行下見到我地學校個果訓度主任~

嚇死~佢同佢老婆拖著手拍拖拖~佢老婆著得好性感嫁~well !|!|!|

kaka今日開心到傻傻地^^"

 

刊登時間 : 2005-10-01 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

點解牙~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我之前問你話唔鐘意佢嫁~點解你要講大話黎欺騙我牙/______\"

我會好hurt嫁~!點解牙?????

我仲以為你真係會鐘意我我真係死笨牙~

哼!我唔知講咩好牙~我整係知到我見到果女仔個日記寫住:

唔,,,*

首先同[[XX]]講句____SORRY先啦,,,"]

其實,,,你生日果日我知你係*順安嫁,,

我係[[格仔]]聽到你係度笑呀,,,=]

我好同你講返句[[生日快樂]嫁.,,

不過,,,,我已經醉到成隻貓咁啦,,,,-]

我驚你見到我唔開心炸,,,SO,,,,

------------------------------------------------------------------------------------------

願能在你*失意,,熱情慰問
未能被你酒後 ____
趁機一吻"
誰人與你成為愛侶"* 能保證絕無 -[掛慮]-
談情說愛 何日都可.....告吹*
寧願留下*友情=] 傷心都只可鬥嘴

咁樣你仲話唔鐘意佢!﹗你仲咩要講大話黎欺騙我牙??

點解牙............................................/___\"

 

刊登時間 : 2005-09-30 08:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

勁無奈囉~!

今日一返去就被人捉頭髮囉又話我條張緊唔可以係咁既色~

妖~煩到死~成個牙婆咁-口-"

跟著一上到課室~又話要落去集隊囉.................

落到去~個校長係到講埋D廢話=3="搞到我隻腳痛到死>﹏<"

唉...算啦~咁我咪好好地上埋D堂去囉~

返到屋企~望落二樓見到光仔同梁己仲有d人我唔識既~唔知乜水==

咁我就開icq~個果許溢X係到同我講大家早晨牙.........

我心諗[6點幾好早啵- -"]

今日好無聊牙><"又見唔到佢................................

 

刊登時間 : 2005-09-28 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]